Οι User-Generated Content (UGC) διαγωνισμοί αποτελούν πάντα μια μεγάλη πρόκληση για τα brands! Στο StudentLife έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο νεανικό community – με πάνω από 120.000 επισκέπτες κάθε μήνα και με δυναμική παρουσία στα social media – το οποίο είναι ανοικτό σε πρωτότυπες ιδέες και έτοιμο να συμμετέχει σε πολλές από τις δραστηριότητες και ενέργειές που του προτείνουμε! Αυτό λοιπόν το δυναμικό community, αξιοποίησε η Cytamobile-Vodafone!

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου προγράμματος κινητής τηλεφωνίας RED Plus, η Cytamobile-Vodafone, προκάλεσε το StudentLife στο “RED Plus Challenge”! Σύμφωνα με το challenge, η ομάδα μας έπρεπε να ανεβάσει στο Instagram jump photos ή boomerangs και να καλέσει το community μας να κάνει το ίδιο, αναφέροντας το hashtag #REDPlusChallengecy! Για να δώσουμε στην καμπάνια το στοιχείο της “πρόκλησης” ακόμη περισσότερο, ενθαρρύναμε τους fans μας μαζί με την jump photo ή boomerang, να προκαλούν και 1 φίλο/η τους για το “jump challenge”!

Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τη Gnomi Communication Consultants.

RED plus Challenge by Cytamobile-Vodafone

Η Cytamobile-Vodafone μας προκάλεσε στο #REDplusChallengeCy γι’ αυτό και η ομάδα του StudentLife πήγε για τις δικές της jump pictures και boomerangs! Αποδέξου κι εσύ την πρόκληση και ανέβασε τη δική σου jump picture ή boomerang στο Instagram με το hashtag #REDplusChallengeCy και μπες στον διαγωνισμό για ένα smartphone Huawei Mate 10 Pro. Ready? ?
Ισχύουν όροι και κανονισμοί

Posted by StudentLife.com.cy on Friday, December 22, 2017

Στόχοι της καμπάνιας:

Στόχος της καμπάνιας ήταν φυσικά η συγκέντρωση όσο το δυνατό περισσότερων συμμετοχών στο Instagram, με το hashtag #REDPlusChallengecy, ώστε να δημιουργηθεί περισσότερο awareness για το νέο πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας της Cytamobile-Vodafone. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Cytamobile-Vodafone έδινε δώρο ένα smartphone Huawei Mate 10 Pro αξίας €799, το οποίο ήταν ένα ισχυρό κίνητρο για τους διαγωνιζόμενους.

Τρόποι προώθησης:

Οι ενέργειες που έγιναν για την προώθηση του #REDPlusChallengecy από το StudentLife, πήραν την μορφή online content, με το οποίο παρακινήσαμε το κοινό να ανεβάσει τη δική του φωτογραφία ή boomerang στον αέρα! Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλάμβανε:

Video: Η ομάδα του StudentLife βρέθηκε στο πάρκο για τις δικές της jump photos και boomerangs για το #REDplusChallengecy και δημιουργήθηκε ένα video διάρκειας 30 δευτερολέπτων, το οποίο χρησιμοποιήσαμε για την προώθηση του #REDplusChallengecy.

Ενημερωτικό άρθρο: Δημιουργήσαμε και προωθήσαμε ενημερωτικό άρθρο σχετικά με το challenge, στο οποίο συμπεριλάβαμε τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό και τους όρους συμμετοχής.

Micro Influencers: Σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία της καμπάνιας αποτέλεσε και η αξιοποίηση των micro-Influencers από το δίκτυό μας, οι οποίοι προώθησαν τον διαγωνισμό, ανεβάζοντας τη δική τους συμμετοχή, αλλά και εξηγώντας σε Instagram story για το πώς μπορεί κάποιος να συμμετέχει στον διαγωνισμό.

Άρθρο “#REDplusChallengecy: Οι 10 jump photos που ξεχωρίσαμε στο Instagram”: Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού δημιουργήσαμε άρθρο στο site μας, τύπου listing, στο οποίο ανεβάσαμε τις 10 jump photos που ξεχωρίσαμε στο Instagram. Το άρθρο διαβάστηκε από πολλούς επισκέπτες της σελίδας μας και έδωσε επιπλέον ώθηση στον διαγωνισμό.

Facebook & Instagram posts: Για την παρακίνηση περισσότερων ατόμων για το RED Plus Challenge, ποστάραμε jump photos με μέλη της ομάδας μας και όχι μόνο, στη σελίδα του StudentLife στο Facebook και στο Instagram, κάνοντας αναφορά στον διαγωνισμό αλλά και στο μεγάλο δώρο!

Instagram stories: Βλέποντας την αυξανόμενη δυναμική των Instagram Stories, αξιοποιήσαμε το εργαλείο αυτό μέσω της σελίδας μας στο Instagram, όπου ανεβάζαμε σε καθημερινή βάση τις συμμετοχές του κοινού μας, αλλά και backstage από τις δικές μας προσπάθειες για να πετύχουμε το challenge!

Αποτελέσματα της καμπάνιας:

Παρόλο που ο Δεκέμβριος είναι ένας μήνας γεμάτος με προωθητικές ενέργειες από διάφορα brands, ο UGC διαγωνισμός σε συνεργασία με τη Cytamobile-Vodafone τράβηξε την προσοχή του κοινού και συγκέντρωσε αρκετές συμμετοχές. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν:

  • 166 jump photos ή boomerangs με το hashtag #REDplusChallengecy
  • 300k το συνολικό reach των ενεργειών μας σε Facebook & Instagram
  • 27k το συνολικό engagement σε Facebook και Instagram
  • 3.000 τα συνολικά page views των άρθρων σχετικών με την καμπάνια

Πάνω από όλα, το challenge ενθουσίασε τους StudentLife fans και το κοινό του Instagram. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε original content από τους χρήστες σε μοναδικές στιγμές της καθημερινότητάς τους!

Stay tuned… γιατί έρχονται ακόμα πιο fun δραστηριότητες μέσα στο 2018!

Ενδιαφέρεσαι κι εσύ να τρέξεις μια καμπάνια που απευθύνεται στο νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας  στο 7000 99 20 ή στο [email protected] και μάθε πώς μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτυχία της!