Το StudentLife Trends αποτελεί τη στήλη μόδας της νεανικής πλατφόρμας του StudentLife, και για πολλούς νέους την πρώτη επιλογή για ενημέρωσή σχετικά με θέματα μόδας και ομορφιάς. Η στήλη εμπνέει εμπιστοσύνη στο νεανικό κοινό, μιας και οι συντελεστές της είναι μια ομάδα από νεαρούς bloggers οι οποίοι δημιουργούν content για άτομα της ίδιας ηλικίας. Τα blog posts, οι φωτογραφίες και τα video που παράγουν μιλούν τη γλώσσα του νεανικού κοινού.

Εκτός από μεγάλες καμπάνιες καθιερωμένων brands, όπως Forever 21, Beauty BarEstée Lauder κ.λπ, το StudentLife Trends συχνά συνεργάζεται και με μικρότερα brands, όπως boutiques, καταστήματα κοσμημάτων κ.ά., συμβάλλοντας σημαντικά στην επίτευξη των στόχων τους.

Αξιοποιώντας τη δυναμική των social media του StudentLife Trends καθώς και τη νεανική μας ομάδα από influencers και micro-influencers, δημιουργούμε μαζί με τα brands πετυχημένες καμπάνιες. Τα αποτελέσματα όπως θα δείτε στα πιο κάτω παραδείγματα είναι εκπληκτικά, παρά το περιορισμένο budget που διαθέτουν συνήθως τα brands.

Πιο κάτω σας παρουσιάζουμε 2 brands με τα οποία συνεργαστήκαμε πρόσφατα:

Diva Boutique

Η Diva Boutique, βρίσκεται στη Λεμεσό και διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από γυναικεία ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια και τσάντες για κάθε ώρα της ημέρας από γνωστά ελληνικά και ιταλικά brands. Το κατάστημα από το 2015 διαθέτει το δικό του online shop στο  www.divaboutique.eu, που δίνει τη δυνατότητα online αγορών για όλα τα προϊόντα με δωρεάν παράδοση σε όλη την Κύπρο.

Στόχος της καμπάνιας ήταν η προώθηση του πρόσφατα ανανεωμένου online καταστήματος και η πραγματοποίηση παραγγελιών από τους επισκέπτες.

Γι’ αυτό, σε συνεργασία με την Diva Boutique, δημιουργήσαμε μια καμπάνια που επικοινωνούσε την ποικιλία επιλογών και ένα εκπτωτικό κωδικό -20% για κάθε online παραγγελία, μόνο για τους fans του StudentLife Trends. Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλάμβανε:

Blog post με τίτλο “Diva Boutique: Η ανανεωμένη boutique που κάνει πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη!”: Μια νεαρή blogger επέλεξε τα αγαπημένα της κομμάτια από το Diva Boutique και δημιούργησε ένα blog post με τα looks που προτείνει, παραπέποντας με link στο www.divaboutique.eu και κάνοντας αναφορά στο “promo code” για 20% έκπτωση.

Social Media campaign: Αξιοποιώντας το community του StudentLife Trends σε Instagram και Facebook ανεβάσαμε posts & stories με looks από την Diva Boutique, παραπέμποντας στο blog post ή απευθείας στο online store, με αναφορά φυσικά στον εκπτωτικό κωδικό.

Αποτελέσματα:

Παρά το πολύ περιορισμένο budget, η καμπάνια είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  • 17k+ συνολικό reach στο Facebook
  • 6k+ συνολικό reach στο Instagram
  • 1,823 pageviews στο blog post
  • 500+ clicks στο online store και στη σελίδα του brand στο Facebook

Jóia Jewellery

To κατάστημα κοσμημάτων Jóia Jewellery διαθέτει εντυπωσιακά, πολύ νεανικά κοσμήματα φτιαγμένα από ασήμι σε πολύ προσιτές τιμές. Το κατάστημα βρίσκεται στο κέντρο της Λευκωσίας και στόχος της καμπάνιας που δημιουργήσαμε ήταν:

  • η προώθηση της ποικιλίας των κοσμημάτων,
  • η προώθηση του christmas event στο οποίο μπορούσε το κοινό να έχει 15% έκπτωση,
  • η αύξηση του community του Jóia Jewellery στα social media (Facebook & Instagram).

Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλάμβανε:

Blog post με τίτλο “Jóia Jewellery: Βρες τα πιο λαμπερά κοσμήματα στις πιο προσιτές τιμές!”. Η chief editor του StudentLife Trends Χριστίνα Αργυρού επέλεξε τα αγαπημένα της κομμάτια και δημιούργησε ένα blog post, στο οποίο παρουσίαζε πώς μπορεί κάποιος να συνδυάσει τα κοσμήματα που θα βρει στο κατάστημα με διαφορετικά looks. Στο blog post γινόταν αναφορά στο ειδικό event του Jóia Jewellery στο οποίο μπορούσε να επωφεληθείς έκπτωση 15%.

Social Media campaign:

Αξιοποιώντας το community του StudentLife Trends και της Χριστίνας Αργυρού σε Instagram και Facebook, ανεβάσαμε posts & stories με τις επιλογές της Χριστίνας, παραπέμποντας στο blog post και προωθώντας το event και την έκπτωση.

Παράλληλα, τρέξαμε 2 διαγωνισμούς σε Facebook και Instagram:

  • Στον Facebook διαγωνισμό οι fans του StudentLife Trends είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ζευγάρι σκουλαρίκια από το Jóia Jewellery, απλά κάνοντας like και comment στην φωτογραφία του διαγωνισμού.  
  • Στον Instagram Giveaway διαγωνισμό, 2 τυχερές είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν από μία ασημένια λίρα, και πάλι κάνοντας like και comment στην φωτογραφία του διαγωνισμού.

Αποτελέσματα:

Aν και το budget ήταν σχετικά περιορισμένο και περιλάμβανε ένα μικρό ποσό για πληρωμένη διαφήμιση στα social media, η καμπάνια είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  • 42k+ συνολικό reach στο Facebook
  • 20k+ συνολικό reach στο Instagram
  • 1,190 pageviews στο blog post
  • 200+ αύξηση σε Likes στο Jóia Jewellery Facebook Page
  • 200+ αύξηση σε Followers στο Jóia Jewellery Instagram Account
  • Μεγάλο ενδιαφέρον για αγορές κοσμημάτων με direct messages στο StudentLife Trends, στην Χριστίνα Αργυρού και στη σελίδα του καταστήματος.

Το συμπέρασμά είναι πως όταν θέτεις ξεκάθαρους στόχους μπορείς να τους πετύχεις, αρκεί να  επιλέξεις τα κατάλληλα κανάλια για προβολή και προώθηση, και να κάνεις τις σωστές ενέργειες, ειδικά στα social media που αποτελούν σήμερα το πιο δυνατό εργαλείο για το χώρο της μόδας!

Έχεις και εσύ ένα brand το οποίο θες να το φέρεις κοντά στο νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας για να το συζητήσουμε  στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!