O τομέας του Digital Marketing είναι ένας πολύ δυναμικός τομέας με συχνές αλλαγές. Οι νέοι είναι συνήθως οι early adopters των νέων trends, οπόταν στο StudentLife προσπαθούμε να είμαστε πάντα ενήμεροι για ό,τι νέο παίζει!

Για αυτό τον σκοπό παρακολουθούμε τις εξελίξεις σχετικά με τα updates στα social media που χρησιμοποιούν οι νέοι, “κρατάμε στις σημειώσεις μας” επιτυχημένες καμπάνιες που έγιναν σε Κύπρο και εξωτερικό, και επίσης διεξάγουμε κάθε χρόνο το Youth Trends Report για να μαθαίνουμε τις lifestyle & digital προτιμήσεις των νέων.

Πιο κάτω παρουσιάζουμε 8 Marketing Trends που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη για το 2018.

1Video marketing

Δεν νομίζουμε να μην έχει κανείς καταλάβει ότι το video είναι η μορφή content που κερδίζει το κοινό! Το 2018 προβλέπεται να είναι ακόμα πιο σπουδαία χρονιά για το video marketing, μιας και το “αγαπά” τόσο το κοινό όσο και οι social media πλατφόρμες.

Επιβάλλεται τα brands να βρουν τρόπους για να αξιοποιήσουν την τάση αυτή, όχι για “διαφημιστικά” videos αλλά για videos που δίνουν ένα λόγο στον user να τα παρακολουθήσει. Επίσης, τα videos αποτελούν ένα πολύ καλό τρόπο να προβάλεις online μια offline δραστηριότητα της επιχείρησής σου, για να ενημερώσεις και να ευχαριστήσεις το κοινό σου.

2Chatbots

lirealestatelitigator.com

Τα Chatbots έχουν κάνει το ντεμπούτο τους μέσα στο 2017, με πολλά brands να τα χρησιμοποιούν ήδη στον Facebook Messenger. Τα Chatbots είναι Artificial Intellignece live chat tools, μέσω των οποίων οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν αμέσως απάντηση σε κάθε μήνυμά τους στον Messenger του brand.

Όσο η τεχνολογία αυτή βελτιώνεται, τα Chatbots θα έχουν ακόμα πιο σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών. Τα chatbots επίσης, μειώνουν τον χρόνο που χρειάζεται ένας υπάλληλος να απαντάει στα μηνύματα του Messenger και διευκολύνει την αποτελεσματική επικοινωνία με μια γενιά που προτιμά να επικοινωνεί με τα brands μέσω γραπτών μηνυμάτων!

3Storytelling

Είναι στην φύση του ανθρώπου να αρέσκεται σε ενδιαφέρουσες ιστορίες που διεγείρουν τα συναισθήματά του. Για το λόγο αυτό, πάρα πολλά brands επικεντρώνουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική στην ένταξη “ιστοριών”-storytelling.

Με τα social media να εξελίσσονται από ένα “μέσo για traffic” σε customer engagement πλατφόρμες, τα brands καλούνται να ευχαριστήσουν τους fans τους μέσω δημιουργικού storytelling. Αυτό θα εξυπηρετήσει και στη διατήρηση της διαφάνειας του brand, σχετικά με τις δραστηριότητές του αλλά και τον σκοπό του.

4Αυξημένο κόστος διαφήμισης στα social media

digitaltrends.com

Μετά τις πρόσφατες αλλαγές του Facebook, το organic reach για brands και publishers έχει πάρει ακόμα πιο φθίνουσα πορεία και επομένως το “σταθερό” traffic και engagement θα ανήκει σταδιακά στο παρελθόν.

Το γεγονός αυτό λογικά θα οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των διαφημίσεων στις social media πλατφόρμες, κάτι που σημαίνει πως το κόστος διαφήμισης θα αυξηθεί. Έτσι τα brands καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε αυξημένο budget ή την εξεύρεση άλλων καναλιών επικοινωνίας με το κοινό τους.

5Growth Hacking

Ο συνεχής πειραματισμός για να ανακαλύψουν τρόπους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους είναι πλέον καθημερινή ενασχόληση για πολλούς Marketers. Οι τρόποι αυτοί περιλαμβάνουν συνήθως την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών marketing channels καθώς και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Το 2018 προβλέπεται οι Marketers να εξερευνήσουν περισσότερο το SEO όπως και το video marketing ως μεθόδους growth hacking.

6User-Generated Content

moldkansascity.com

Το 2018 θα είναι η χρονιά κατά την οποία τα brands θα κατανοήσουν ακόμα περισσότερο τη δυναμική του User-Generated Content (UGC), μιας και οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τα reviews που ποστάρονται online παρά τις διαφημίσεις που γίνονται από το ίδιο το brand ή από δημοφιλή πρόσωπα.

Επομένως, είναι καλό να δημιουργήσεις loyal πελάτες και να βρεις άτομα που θα “μιλήσουν” καλά για το brand σου και αυτά που προσφέρει.

7Influencers marketing

Και μιας και μιλάμε για UGC, η αγορά των Influencers προβλέπεται να “ωριμάσει” μέσα στο 2018. Οι Influencers ανήκουν στα άτομα που θα μιλήσουν για το brand σου, θα γίνουν οι ambassadors σου και θα επιδιώξεις να έχεις μια μακροχρόνια συνεργασία μαζί τους.

Πρέπει οπωσδήποτε να επιλέξεις τους κατάλληλους Micro ή Macro Influencers, ώστε να φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το brand.

8Interactive Content

Η εποχή που το κοινό ήταν απλώς ένας “δέκτης” μηνυμάτων, ανήκει εδώ και καιρό στο παρελθόν. Δεν μπορείς να φέρεις το πλήθος κοντά στο brand σου, εμφανίζοντας μπροστά του απλώς ένα κείμενο ή μια φωτογραφία.

Χρειάζεται πιο διαδραστικό περιεχόμενο, όπως quizzes, videos, polls, με το οποίο να μπορεί ο χρήστης να συμμετέχει διαμορφώνοντας το αποτέλεσμα με την ενέργειά του.

Σε ενδιαφέρει να αξιοποιήσεις τα πιο πάνω marketing trends για να προσεγγίσεις το νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας για να σου προτείνουμε ιδέες στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!