1Playfull: Το νέο online channel για τους Millennials που έγιναν γονείς!

facebook.com/officialplayfull/

Μιας και οι Millennials μεγαλώνουν και δημιουργούν τις δικές τους οικογένειες, το δημοφιλές media NBCUniversal συνεργάζεται με το BuzzFeed για να δημιουργήσουν ένα νέο digital κανάλι που θα απευθύνεται σε Millennial γονείς!

Το κανάλι θα ονομάζεται Playfull. Το Buzzfeed θα παράγει content που θα στοχεύει σε γονείς 20-34 χρονών, ενώ το NBCUniversal θα αναλαμβάνει τις πωλήσεις και τη διαφήμιση της πλατφόρμας. Τα videos θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Facebook και ακολούθως θα διανέμονται σε άλλες πλατφόρμες, όπως το Snapchat Discover. Το Playfull αποτελεί το τρίτο κανάλι του Buzzfeed με επιτυχημένα shareable videos, μετά το Tasty και το Nifty (DigiDay).

2Ένας high-tech καθρέφτης θα σε βοηθήσει να συμμετέχεις σε fitness classes από… το σπίτι σου!

techcrunch.com

Ένας high-tech καθρέφτης που αποτελείται από μια full-length LCD οθόνη, προσομοιώνει την εμπειρία του να είσαι σε μια fitness class σε γυμναστήριο με barre, yoga, boxing και Pilates!

Το όλο σύστημα μοιάζει με ένα συνηθισμένο καθρέφτη αλλά σε εντάσσει σε μια live, διαδραστική τάξη μέσω μικροφώνου, κάμερας και ηχείων, έχοντας σπίτι σου ένα “εικονικό γυμναστήριο”. Για να δούμε αν ο συνδυασμός AR και VR τεχνολογίας μαζί με το πάθος των Millennials για well-being θα πετύχει (TechCrunch, VentureBeat)!

3Two Hats: Η νέα προσιτή και απολαυστική μπύρα για τους Millennials!

millercoorsblog.com

Οι προσπάθειες των brands αλκοολούχων ποτών να προσελκύσουν τους νέους συνεχίζονται. Αυτή τη φορά η MillerCoors λανσάρει το νέο beer brand “Two Hats”. Το Two Hats στοχεύει να προσελκύσει νέους 21-24 χρονών για τους οποίους η μπύρα δεν φαίνεται να είναι απολαυστική και προσιτή.

Για να το πετύχει, η “Two Hats” θα είναι διαθέσιμη σε 2 γεύσεις – lime και ανανά – με μόνο 4,2% αλκοόλ και θα έχει μια πολύ προσιτή τιμή. Θα καταφέρει άραγε η MillerCoors να κερδίσει τους νέους καταναλωτές αλκοόλ πριν τους κερδίσει άλλος (Milwaukee Business Journal);

4Wingstop: LUV kit για τους αληθινούς fans των Wings!

Τα εστιατόρια Wingstop λανσάρουν μια ειδική τηλεφωνική γραμμή, με σκοπό να βοηθήσουν τους ανθρώπους να “κερδίσουν το ρομαντικό παιχνίδι” την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Πώς; Τηλεφωνώντας στην γραμμή 1-844-WING-LUV μπορεί να ακούσει κανείς Valentine’s tips και fun περιεχόμενο. Με το πάτημα του “0” οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία του luv kit, μιας συλλογής που περιλαμβάνει ένα κουτί σε σχήμα καρδιάς με κάρτα δώρου, κάρτες διακοπών και χρήσιμα υλικά για τους fans των wings, όπως σελοφάν, χαρτομάντιλα κ.ά.

Για το λανσάρισμα της γραμμής αυτής, τα Wingstop πόσταραν ένα χιουμοριστικό βίντεο με ένα άντρα ο οποίος παραγγέλνει μέσω wingbot τα wings που ζητά η αγαπημένη του για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, και αυτά καταφθάνουν σε ένα κουτί σε σχήμα καρδιάς μέσω drone. Η ενέργεια αυτή των Wingstop απευθύνεται στους loyal customers του brand αλλά και στους Millennials οι οποίοι αρέσκονται σε διαδραστικές ενέργειες και χιουμοριστικά videos (Marketing Dive).

5Hearst: Το influencer-only event που θα κατακλύσει τα social media!

glossy.co

Η Hearst Digital Media και το clothing brand BCBG διοργανώνουν ένα influencer-only event στο πλαίσιο του New York Fashion Week. Το event θα σημάνει μια νέα εποχή για τον publisher ο οποίος θα ασχοληθεί σημαντικά με influencer marketing.

Το Elle.com Lounge όπου θα γίνει το event θα φιλοξενήσει 100 εκλεκτούς προσκεκλημένους με μεγάλο αριθμό followers, με σκοπό να δημιουργήσουν “buzz” γύρω από το event. Ένας εκπρόσωπος της Hearst αναφέρει πως θα γίνει μια συνολική προσπάθεια για την πιο “αποτελεσματική” και πιο “συχνή” αξιοποίηση των Influencers μέσω των editorial brands της εταιρείας (Glossy).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!