1Το Giphy θέλει να γίνει “σταθμός” για γνωστούς καλλιτέχνες.

nytimes.com

Τα GIFs έχουν εισβάλει για τα καλά στην γραπτή μας επικοινωνία μέσω διαφόρων apps. Περίπου 2,5 δις GIFs στέλνονται καθημερινά μέσω της πλατφόρμας του Giphy. Tα Giphy Studios θέλουν να μετατρέψουν τον χώρο τους σε ένα entertainment hub, δηλαδή ένα χώρο όπου διάσημα πρόσωπα θα σταματούν κατά τα επαγγελματικά τους ταξίδια (press tours και film promotions).

Tα Giphy Studios έχουν συνεργαστεί μέχρι τώρα με brands όπως το H&R Block, η HP και η Absolut Vodka για τη δημιουργία branded GIF campaigns. Η πλατφόρμα θα συνεχίσει να δημιουργεί και να προσφέρει original content από micro-influencers μέχρι διάσημους star (NYTimes).

2Το Facebook χάνει τους νέους, οι οποίοι πηγαίνουν στο… Snapchat!

Μπορεί το Facebook να είναι το social media με τους περισσότερους users, όμως αυτό δεν το κάνει απαραίτητα και αγαπημένο στο νεανικό κοινό. Ο Emarketer προβλέπει για αυτό το έτος μείωση 5,6% των Facebook users ηλικίας 18-24 χρονών, ενώ μείωση προβλέπει και για τους users κάτων των 18. Επίσης, οι προβλέψεις για το Snapchat είναι ευνοϊκές μιας και υπολογίζεται ότι θα προσθέσει 1,9 εκ. users κάτω των 24 (300.000 περισσότερους απ’ ότι το Instagram).

Την περασμένη εβδομάδα το Facebook ανακοίνωσε μειωμένους αριθμούς στη Βόρεια Αμερική, που αφορούσαν τον αριθμό των χρηστών και το χρόνο που ξοδεύουν στην πλατφόρμα. Για το λόγο αυτό, τα brands πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς ποιες πλατφόρμες αγαπούν οι νέοι (AdAge).

3Το συγκινητικό video της Apple για το κινέζικο νέο έτος!

Η Apple Singapore, θέλοντας να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στη μεγαλύτερη αγορά smartphone στον κόσμο, δημιούργησε με την ευκαιρία της υποδοχής του νέου κινέζικου έτους, ένα video που προκάλεσε τη συγκίνηση των Κινέζων καταναλωτών.

Το video, με την ονομασία “3 minutes”, διηγείται την ιστορία μιας γυναίκας που εργάζεται ως εισπράκτορας σε ένα από τα τρένα της χώρας. Κάθε χρόνο αυτή η γυναίκα χάνει της διακοπές με τον μικρό γιο της, αφού βρίσκεται στη δουλειά καθώς εκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν με τρένα εκείνες τις ημέρες για να είναι μαζί με τις οικογένειές τους. Αυτό το έτος όμως, φροντίζει να δει το γιο της σε μια στάση του τρένου χάρη στη βοήθεια της αδερφής της.

Το video έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 2 δις views και έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου μέσω ενός iPhone X. Η Apple φαίνεται να αξιοποιεί σημανικά Marketing Trends του 2018 όπως είναι το video content καθώς και το Storytelling (Marketing Dive).

4TravelFrog: O βάτραχος που κάνει διακοπές και χαλαρώνει τους Κινέζους!

cnbc.com

Και μιας και μιλάμε για Κίνα, ας ρίξουμε μια ματιά στο app “Travel Frog”. Μέσα από το app οι Κινέζοι users μεγαλώνουν -ηλεκτρονικά- ένα βάτραχο που κάνει διακοπές. Το “Travel Frog” έχει γίνει download 30 εκατομμύρια φορές στην Κίνα, παρόλο που ποτέ δεν έχει μεταφραστεί στην κινεζική γλώσσα. 

Στο app ο χρήστης απλά παρακολουθεί ένα βάτραχο να ξεκουράζεται στο σπίτι και να ταξιδεύει. Όταν αυτός πάει διακοπές στέλνει καρτ ποστάλ και διάφορα αναμνηστικά στον χρήστη. Το παιχνίδι αυτό θεωρείται ότι προσφέρει στην ψυχική υγεία των χρηστών και το #TravelFrog έχει συγκεντρώσει στο Weibo (twitter-like social media πλατφόρμα στην Κίνα) 1,96 δις views (The San Diego Union-Tribune).

5Η Diesel πωλεί “fake” προϊόντα στο νέο της pop-up shop!

Ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, αξιοποίησε το New York fashion week για να τονίσει τη ζημιά που κάνει η αγορά fake προϊόντων σε ένα brand, αλλά και για να δείξει πώς ένα δυνατό brand μπορεί να το αξιοποιήσει αυτό υπέρ του.

Για το σκοπό αυτό, άνοιξε ένα pop-up store σε μια φημισμένη για τα fake προϊόντα της περιοχή της Νέας Υόρκης, όπου πουλούσε “ψεύτικα” προϊόντα Diesel! Το κατάστημα άνοιξε μόνο για 2,5 μέρες, αλλά το brand κατάφερε επιτυχημένα να επικοινωνήσει ότι τα φαινομενικά fake προϊόντα του καταστήματος ήταν αυθεντικά Diesel. Παρόλο που τα label ήταν λανθασμένα γραμμένα ως “DEISEL”, το brand έδωσε σαφείς οδηγίες μέσω του website του για το πώς να σκαννάρεις ένα QR-coded tag για να σιγουρευτείς ότι αγοράζεις ένα αυθεντικό προϊόν.

Στο pop up store ήταν διαθέσιμα μόνο 1.000 μοναδικά κομμάτια από τη συλλογή. Όταν το κατάστημα έκλεισε και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα προϊόντα ήταν αυθεντικά, πολλοί έτρεξαν να τα αγοράσουν σε πολύ ψηλότερες τιμές αφού τα θεώρησαν ως συλλεκτικά. Ανάμεσά τους και πολλοί Influencers γεγονός που έδωσε μεγάλη προβολή στα social media. Η κίνηση αυτή της Diesel είναι μια προσπάθεια για να προσεγγίσει το νεανικό κοινό το οποίο αγαπά τα exclusive προϊόντα αλλά και τις εμπειρίες όπως αυτή (AdWeek).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!