1YouTube: Bελτιώνει τα εργαλεία Live Streaming και τις μετρήσεις τους!

youtube.googleblog.com

Το YouTube έχει ανακοινώσει μια σειρά από updates, όπως το “live replay” και το “live chat”, που θα ενθουσιάσουν τους χρήστες των live videos! Το YouTube εξηγεί πως “το live chat παίζει σημαντικό ρόλο φέρνοντας κοντά τους δημιουργούς με τους fans τους”. Αυτό το update είναι εμπνευσμένο από τα Facebook Live videos.

Επίσης, το YouTube προσθέτει αυτόματους υπότιτλους στα αγγλικά σε κάθε live video και σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις τοποθεσία, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε στιγμές που συμβαίνουν σημαντικά γεγονότα.

Τέλος, το “Super Chat system”, που έγινε γνωστό ένα χρόνο πριν, μπορεί πλέον να αποφέρει περισσότερα έσοδα στους YouTubers μιας και τους δίνεται η δυνατότητα να έχουν συνδεδεμένες πολλές από τις συσκευές στο χώρο που βρίσκονται. Με αυτό το τρόπο οι viewers θα μπορούν, πληρώνοντας ένα ποσό, να κάνουν αλλαγές κατά τη διάρκεια του Live, όπως για παράδειγμα να σβήνουν τα φώτα στους YouTubers (Social Media Today).

2Η Hollister και το AwesomenessTV συνεργάζονται ξανά για να προσεγγίσουν τους Gen Zers!

hollisterco.com

Μετά την επιτυχία της branded σειράς “This is Summer” που είδαμε στο YouthFeed #31, η Hollister συνεργάζεται ξανά με το online media AwesomenessTV για να δημιουργήσει μια νέα YouTube σειρά που θα αποτελείται από 12 επεισόδια και θα ονομάζεται “The Carpe Life”.

Στην online σειρά θα πρωταγωνιστούν φυσικά νεαροί influencers, οι οποίοι γιορτάζουν την “αίσθηση ενός ατέλειωτου καλοκαιριού” που ταιριάζει με το brand. Μαζί με το online series, τα δύο brands σχεδιάζουν να φιλοξενήσουν δύο events, με στόχο να φέρουν τους Gen Zers πιο κοντά στη Hollister. Τα activations αυτά εμπίπτουν στην γενικότερη καμπάνια του brand “Carpe Now” που ενθαρρύνει τους Gen Zers να ζουν σαν να μην υπάρχει αύριο (Marketing Dive).

3Vero: Είναι άραγε η social media platform που θα χρησιμοποιούμε στο μέλλον;

Δεν ξέρουμε αν θα είναι το social media που θα χρησιμοποιούμε όλοι στο μέλλον, αλλά η εμφάνισή του έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση τις τελευταίες μέρες. Το social media app πρωτοεμφανίστηκε το 2015, ως το “ad-free social network που σου επιτρέπει να είσαι ο εαυτός σου”.

Μοιάζει με το Instagram αλλά έχει και σημαντικές διαφορές. Για παράδειγμα μπορείς να ποστάρεις links, text, προτάσεις για βιβλία, TV shows και ταινίες! Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει κανένας αλγόριθμος που να “αναστατώνει” το news feed του χρήστη και ότι διαθέτει browsing εργαλεία, όπως hashtags και “τύπους συνδέσεων”.

Πολλοί προτιμούν το Vero μιας και είναι δυσαρεστημένοι με τις αλλαγές στον αλγόριθμο του Instagram feed, όπως επίσης και με τις διαφημίσεις. Η ειρωνεία είναι πως το hashtag #vero στο Instagram μετρά 500.000+ posts από users που προωθούν τον λογαριασμό τους στο νέο social media app. 

Προς το παρόν, η εφαρμογή παρουσιάζει διάφορα θέματα μιας και δεν “άντεξε” τον μεγάλο αριθμό downloads. Όμως, ανυπομονούμε για τη μελλοντική της πορεία (Social Media Today).

4Google AMP Stories: Ο κλώνος του Snapchat Discover από την Google!

techcrunch.com

Τα Google AMP Stories έχουν ήδη λανσαριστεί και επιτρέπουν στα ειδησεογραφικά πρακτορεία να δημιουργούν slideshows από βίντεο και φωτογραφίες σε κάθετη mobile friendly μορφή που θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων.

Αυτή η μορφή content είναι φυσικά ένας κλώνος του Snapchat Discover, το οποίο μπορεί να κάνει καλό στο Snapchat αντί για ζημιά. Ο Snapchat’s VP of Content δήλωσε πως είναι ευχαριστημένοι όταν βλέπουν να δημιουργείται μια βιομηχανία βασισμένη σε κάτι που οι ίδιοι εφηύραν. Έτσι κι αλλιώς το Snapchat Discover έχει αποκλειστικές συνεργασίες με πολλούς publishers και πιο νεαρούς users απ’ ότι η Google (TechCrunch).

5Oreo: Το AR κυνήγι θησαυρού των μπισκότων!

Όσο το κόστος χρήσης της τεχνολογίας Augmented Reality (AR) φθίνει, τόσο περισσότερο θα βλέπουμε καμπάνιες σαν κι αυτή των μπισκότων Oreo. Το “The Great Oreo Quest” είναι ένα app το οποίο δίνει στον χρήστη γρίφους, τους οποίους καλείται να λύσει χρησιμοποιώντας object recognition technology.

Δηλαδή, αν ο γρίφος είναι “Τι είναι αυτό που βάζει χέρι στον καρπό σου;” και η απάντηση είναι “ρολόι χειρός”, τότε θα πρέπει στην κάμερα του κινητού τους να δείξουν ένα ρολόι χειρός, και η εφαρμογή αυτομάτως θα τους χαρίσει ένα Oreo!

Έτσι, η εφαρμογή βάζει τους χρήστες να περάσουν διάφορα στάδια ώστε να νιώσουν περήφανοι για το αποτέλεσμά τους, το οποίο μπορούν να το μοιραστούν στα social media και να συναγωνιστούν τους φίλους τους. Αυτός ο “AR αγώνας” χαρίζει πλούσια δώρα όπως ένα Pixel phone και ταξίδια σε Αφρική και Καλιφόρνια (A List Daily).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!