1Χωράει μια καφετέρια Starbucks σε ένα container;

starbucks.com

Η διεθνής αλυσίδα καφέ Starbucks πειραματίζεται με πρωτότυπες μικρές καφετέριες οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν! Τα Starbucks είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά όπως shipping containers αλλά και με χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και νερού μπορούν να λειτουργήσουν ως drive-through και walk-in service!

Αυτά τα “tiny Starbucks” μπορούν να αξιοποιηθούν για να δοκιμάσουν αν μια περιοχή είναι κατάλληλη να ανοίξουν ένα μεγαλύτερο Starbucks ή μπορούν να τοποθετηθούν σε μια περιοχή που η εγκατάσταση ενός μεγαλύτερου καταστήματος είναι δύσκολη(Today) .

2Η Walmart υποδέχεται τα πρώτα BuzzFeed προϊόντα!

recode.net

Σύντομα η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων Walmart υποδέχεται τα “ζωηρά” σκεύη που χρησιμοποιούνται στo online media publisher Tasty που ανήκει στο Buzzfeed! Οι πελάτες θα μπορούν να βρουν τα σκεύη που βλέπουν να χρησιμοποιούνται στα online “Tasty” video μαγειρικής στη Walmart και αυτό μπορεί να είναι ένας έξυπνος τρόπος για την Walmart να προσελκύσει digital-first κοινό.

Παρόλο που τα έσοδα του Buzzfeed προέρχονται από affiliate links, ένα στέλεχός του πιστεύει πως τα μαγειρικά σκεύη θα αποτελέσουν το 25% τον εσόδων του τρέχων έτους(Recode).

3Deciem: Η διαφάνεια σε level που δεν την έχεις ξαναδεί!

deciem.com/

Η “ασυνήθιστη εταιρεία καλλυντικών”(όπως αναφέρεται και στο logo της) Deciem έχει ιδρυθεί το 2013 και σήμερα διαθέτει 50 προϊόντα σε 15 διαφορετικές αγορές. Το brand ξεχωρίζει για τη διαφανειά του και εντυπωσιάζει τον επιχειρηματικό κόσμο μιας και ο ιδρυτής της Deciem Brandron Truaxe έχει αναλάβει τον Instagram λογαρισμό της εταιρείας δημοσιεύοντας τον εαυτό του και “μιλώντας” στο κοινό για τις εσωτερικές λειτουργίες της Deciem, ακόμα κι αν αυτές είναι “κακές”. 

πίσης, δεν φοβάται να διαφωνίσει ανοιχτά με διάφορα online σχόλια αλλά και να μπλοκάρει κάποιους χρήστες. Η τακτική αυτή του co-founder και CEO της εταιρείας έχει κατηγορηθεί, αλλά ποιο θα είναι το πραγματικό της αντίκτυπό στο brand (Quartzy);

4Light: Τα κομψά minimal κινητά τηλέφωνα ενάντια στον εθισμό των smartphones!

thelightphone.com

Το πρώτο anti-smartphone κινητό τηλέφωνο έκανε το ντεπούτο του το 2015 με την ονομασία “Light”, και μπορούσε να κάνει μόνο κλήσεις! Σήμερα. Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει το νέο Light Phone 2 σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας με σχεδιασμό που εντυπωσιάζει!

Η νέα έκδοση θα μπορεί να κάνει κλήσεις, να ανταλλάζει SMS, να ρυθμίσει αφύπνιση, να δώσει απλές οδηγίες αλλά και να καλέσει ένα ταξί χωρίς να εθίζει τον χρήστη της (Business Insider).

5Πώς το Hello Kitty είναι κοντά στους νέους για περισσότερο από 40 χρόνια;

pixelstalk.net

To γνωστό σε όλους χαριτωμένο brand Hello Kitty πηγαίνει χέρι-χέρι με τα νεανικά trends πράγμα που το κρατά “relate” με τις νέες γενιές. Η Ιαπωνική εταιρεία παραγωγής Sanrio επενδύει στο Nostalgia marketing δημιουργώντας Instagrammable προϊόντα, γεύματα, και είδη ένδυσης δημιουργώντας 8,5 εκ. Posts με το hashtag #HelloKitty.

Το brand επίσης δημιούργησε νέους χαρακτήρες που θα λειτουργούν ως memes όπως το “τεμπέλικο αυγό” Gudetama και το κόκκινο panda που περνά διάφορες εργασιακές περιπέτειες τις οποίες δείχνει στο YouTube! Επίσης, υπάρχει και μια σειρά  προϊόντων Hello Kitty φτιαγμένη με το αγαπημένο χρώμα των Millennials, το millennial – rose (Eater).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!