1Η βιωματική άσκηση της Cosmote για ένα “καλύτερο κόσμο”!

Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Cosmote θέλοντας να μεταδώσει το μήνυμα της νέας της καμπάνιας “ένας κόσμος καλύτερος για όλους”, μάζεψε 80 άγνωστους ανθρώπους προερχόμενους από διάφορα κοινωνικά backgrounds, για την εκτέλεση μιας βιωματικής άσκησης, το “privilege walk”.

Όλοι στάθηκαν ο ένας δίπλα από τον άλλον σε ευθεία γραμμή με ένα συντονιστή να διατυπώνει φράσεις που αναφέρονται σε συνθήκες, καταστάσεις και ιδιότητες, ζητώντας από τους συμμετέχοντες να μετακινούνται προς τα εμπρός κάθε φορά που μια από τις φράσεις που ακούγονται τους αφορά.

Η άσκηση αυτή προβάλλεται σε τηλεοπτική διαφήμιση καθώς και στα social media του brand. Επίσης, υπάρχουν μικρότερα video από τους συμμετέχοντες οι οποίοι μοιράζονται την εμπειρία τους από τη συμμετοχή στην καμπάνια. Τα “storytelling” videos είναι trend για το 2018 και φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση (COSMOTE).

2Adidas VS Nike: Πρωτοτυπούν χρησιμοποιώντας AR και VR τεχνολογίες!

Η Adidas δίνει στο κλασσικό “unboxing” μια AR διάσταση, δημιουργώντας ένα link το οποίο οδηγεί τους χρήστες σε ένα “virtual box”. Το εικονικό αυτό κουτί περιλαμβάνει τα νέα παπούτσια. Οι χρήστες μπορούν να δουν τα παπούτσια από οποιαδήποτε γωνιά χρησιμοποιώντας το δάκτυλό ή τον κέρσορά τους. Σημαντικό είναι πως δεν είναι απαραίτητο ο χρήστης να κατεβάσει κάποιο ειδικό app. Επίσης, ο χρήστης μπορεί να πάει απευθείας από τη σελίδα του “virtual box” στο επίσημο site της Adidas για την αγορά των παπουτσιών.

Από την άλλη, η Nike ποντάρει στο “gamification” trend, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να δοκιμάζουν τα παπούτσια στο κατάστημα και να περιηγηθούν σε ένα εικονικό κόσμο στον οποίο πρωταγωνιστούν σε video-game τρέχοντας ανάμεσα στα σύννεφα και ξεπερνώντας εμπόδια (Glossy, Mobile Marketer).

3Είναι οι Phoneless διακοπές το νέο trend αναψυχής;

Οι νέοι παρόλο που ψάχνουν για Instagrammable προορισμούς, ψάχνουν επίσης για τρόπους να “αποσυνδεθούν” από τις συσκευές τους και από το “άγχος” που τους προκαλούν. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες διακοπών που “κατάσχουν” τα smartphones των ταξιδιωτών κάνουν πολύ καλές πωλήσεις στα πακέτα τους!

Επίσης, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν την υπηρεσία του “unplugging” και μάλιστα την χρεώνουν, όπως το Four Seasons Costa Rica που προσφέρει ως επιβράβευση μια θήκη iPhone αν ο φιλοξενούμενος δεν χρησιμοποιήσει για 24 ώρες το κινητό του. Για να δούμε αν το trend θα εξαπλωθεί τόσο, όσο και τα instagrammable ταξίδια (NYP)!

4Πώς πρέπει να είναι τα mobile shows για τους Gen Z;

Το τηλεοπτικό δίκτυο Telemundo συνεργάζεται με την πλατφόρμα musical.ly, που είναι πολύ αγαπητή στους teens, για τη δημιουργία mobile shows που θα απευθύνονται σε ισπανόφωνους Gen Z-ers. Όπως ανέφερε στέλεχος του Telemundo, το Musical.ly είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα με highly engaged κοινό το οποίο θα δώσει ευκαιρίες στην εταιρεία.

Ανάμεσα στις σειρές που θα δημιουργηθούν θα είναι και το “The Cheese” μια ψυχαγωγική σειρά και το “On the Ball” που έχει ποδοσφαιρικό περιεχόμενο. Αναμένουμε λοιπόν να δούμε ποια θα είναι τα αποτελέσματα που θα φέρει το Musical.ly στην προβολή digital series (RTVN)!

5“Suprize”: το νέο LIVE mobile game!

Μετά το live mobile game HQ Trivia, ήταν αναμενόμενο ότι θα βλέπαμε παρόμοιας φύσεως apps να εμφανίζονται στο App store! Ένα από αυτά είναι το app “Suprize” που κρύβει πολλές εκπλήξεις για τους χρήστες, όπως υποδηλώνει και το όνομά του. Για παράδειγμα μοιράζει πλούσια δώρα όπως Yeezy sneakers, Kylie lip kits κ.ά.

Οι συμμετέχοντες παίζουν live διάφορα παιχνίδια-challenges και ο γρηγορότερος που τα εκπληρώνει κερδίζει πλούσια δώρα, πολλά από τα οποία είναι limited edition.

Πάντως μέχρι τώρα, τα σχόλια που ποστάρονται κάτω από το “Suprize” στο app store δηλώνουν αμφιβολία για την αξιοπιστία του app και απορία για το ποιοι είναι οι ιδρυτές του (NYP). Για να δούμε πώς θα εξελιχτεί!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!