Η επιλογή και η αγορά του ιδανικού αυτοκινήτου για κάθε νέο είναι μια πολύ σημαντική απόφαση. Γι’ αυτό τα brands είναι σημαντικό να επιλέξουν τα κατάλληλα κανάλια για να εξηγήσουν γιατί το δικό τους μοντέλο είναι η ιδανική επιλογή.

Το νέο Fiat 500, προσέγγισε το νεανικό κοινό αξιοποιώντας τα κανάλια του StudentLife και του StudentLife Trends, μιας και πρόκειται για ένα νεανικό και stylish αυτοκίνητο που έκανε απόλυτο match με το κοινό μας και θα κέρδιζε άμεσα την προσοχή του.

Σε συνεργασία με την ORB Communications, ετοιμάσαμε τις ενέργειες τις καμπάνιας, με βάση τους στόχους του brand, και με στόχο φυσικά το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Στόχοι της καμπάνιας:

Στόχος της καμπάνιας ήταν η δημιουργία awareness για την ειδική προσφορά του νέου Fiat 500 και η ενθάρρυνση του κοινού για να κλείσει test-drive. Παράλληλα, στόχος μας μέσω των ενεργειών ήταν να ενισχυθεί η stylish και κομψή εικόνα του Fiat 500, και να τοποθετηθεί ως μια πολύ καλή επιλογή για πρώτο αυτοκίνητο αν είσαι νέος/φοιτητής.

Οι ενέργειές μας:

1. Blog post:

Για  τις ανάγκες της καμπάνιας, δημοσιεύσαμε στο StudentLife.com.cy ένα blog post με τίτλο “Ψάχνεις για νέο αυτοκίνητο; 3+1 πράγματα που πρέπει να έχεις υπόψη!” . Το άρθρο απευθυνόταν σε νέους/φοιτητές που ψάχνουν αυτοκίνητο και έχουν αρκετές ανησυχίες, καθώς πρόκειται για μια μεγάλη αγορά για την οποία θέλουν να είναι σίγουροι ότι έκαναν την καλύτερη επιλογή.

Μέσα από αυτό το άρθρο τους συστήναμε τι πρέπει να προσέξουν κατά την αγορά του πρώτου τους αυτοκινήτου και τους προτείναμε να κλείσουν ραντεβού για να οδηγήσουν το νέο Fiat 500 μιας και πληρεί όλες τους τις απαιτήσεις και είναι σε ειδική προσφορά!

Το blog post λειτούργησε ως landing page για πολλές από τις υπόλοιπες ενέργειες, καθώς περιλάμβανε όλες τις σημαντικές πληροφορίες.

2. Social Media Campaign:

Η καμπάνια περιλάμβανε προώθηση του blog post και της ειδικής προσφοράς στα social media channels του StudentLife, τόσο μέσω του StudentLife.com.cy που απευθύνεται άμεσα σε φοιτητές, όσο και μέσω του StudentLife Trends αφού πρόκειται για ένα stylish αυτοκίνητο το οποιό ταιριάζει απόλυτα με το συγκεκριμένο κοινό.

Χρησιμοποιήσαμε το content που δημιουργήθηκε από το άρθρο και από τις bloggers του StudentLife Trends για να δημιουργήσουμε engaging Facebook posts, Instagram posts & stories και Facebook & Instagram ads.

Instagram Stories:

Aξοιοποιώντας τη δυναμική των Instagram Stories δημιουργήσαμε μια σειρά από εικόνες και φωτογραφίες οι οποίες απευθύνονταν σε άτομα που ψάχνουν για νέο αυτοκίνητο και στις οποίες τους δίναμε tips για το τι να προσέξουν κατά την έρευνα αγοράς τους. Τα Instagram Stories δημοσιεύτηκαν τόσο στο account του StudentLife.com.cy στο Instagram όσο και στο account του StudentLife Trends.

Facebook & Instagram posts:

@christinargyrou

Το native content που παράχθηκε από τις νεαρές bloggers για το αυτοκίνητο ανέβηκε στα κανάλια του StudentLife Trends σε Facebook και Instagram παραπέμποντας το κοινό να διαβάσει το blog post και να κλείσει το δικό του test-drive.

3. Micro Influencers:

@mary_el5

Αφού πρόκειται για ένα stylish αυτοκίνητο δεν θα μπορούσαμε να μην αξιοποιήσουμε το δίκτυό μας από micro-Influencers. Προτείναμε λοιπόν σε 5 κορίτσια-bloggers του StudentLife Trends να δοκιμάσουν το νέο Fiat 500 και να μοιραστούν την εμπειρία τους με το κοινό. Οι φωτογραφίες και τα Instagram Stories που δημιούργησαν δημοσιεύθηκαν τόσο στα προσωπικά τους accounts όσο και στο account του StudentLife Trends κάνοντας το νέο Fiat 500 το απόλυτο style icon!

4. Web banners:

Η καμπάνια για το νέο Fiat 500 ενισχύθηκε με web banners και take over banners, για να ενημερωθούν και οι 100,000 επισκέπτες του StudentLife.com.cy στη διάρκεια της καμπάνιας.

Αποτελέσματα:

H ανταπόκριση στις ενέργειες της καμπάνιας, κυρίως του γυναικείου κοινού στις ηλικίες 18-24 αλλά και στις ηλικίες 25-34, ήταν εντυπωσιακή. Εκτός από τα πολύ καλά αποτελέσματα σε pageviews και social media reach & engagement, λάβαμε τόσο στις δικές μας σελίδες όσο και στα προσωπικά accounts των Μicro-Influencers αρκετά μηνύματα από άτομα που έδειξαν ενδιαφέρον για το Fiat 500 και ήθελαν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες και να κλείσουν το δικό τους test-drive.

Πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα που πετύχαμε ήταν:

  • Pageviews του άρθρου: 5,821
  • Clicks στο Fiat Landing Page: 2,142
  • Facebook & Instagram total reach: 150k+
  • Total social media engagement: 9k+

Όταν έχουμε να κάνουμε με νεανικά, cool & stylish προϊόντα όπως το Fiat 500, πάντα το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα πετυχημένο και η εμπειρία μας πολύ ευχάριστη!

Θα ήθελες κι εσύ να προβάλεις το brand σου στο νεανικό κοινό με τρόπο που θα ενθουσιάσει; Επικοινώνησε μαζί μας για να το συζητήσουμε στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!