1Snapchat: Μπαίνει στο παιχνίδι των group video chat!

Μετά την προσοχή που κέρδισε το αναδυόμενο app “Houseparty”, όπως και το Facebook Messenger, ήρθε η ώρα και το Snapchat να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του για group video chat. Μέσω του Snapchat θα μπορούν να συνομιλούν με κλήση video μέχρι και 16 διαφορετικοί χρήστες ταυτόχρονα, ενώ με φωνητική κλήση μέχρι και 32. Το group video call είναι οπωσδήποτε ένα trend ανάμεσα στους teenagers που θα συνεχίσει να μας απασχολεί και στο μέλλον (TechCrunch, Recode).

2Έφτασε η ώρα που θα ψωνίζουμε χρησιμοποιώντας AR τεχνολογία;

 

Μετά το Amazon Go που μας δείχνει πώς θα είναι μια υπεραγορά του μέλλοντος, έρχεται η Dent Reality να μας δείξει με ένα demo video πώς θα μοιάζει το retail shopping! Η εταιρεία παρουσιάζει στο video τη χρήση του “spacial tracking” και του “computer vision” στην εμπειρία ψωνίσματος μέσω ενός app.

Το app αναγνωρίζει τους διαδρόμους του καταστήματος, δίνει πληροφορίες για τα προϊόντα, κάνει συστάσεις κ.ά. Η Dent Reality πιστεύει πως η τεχνολογία αυτή μπορεί να να εφαρμοστεί και εκτός Retail, όπως στα νοσοκομεία (Mashable).  

3WWF: Αξιοποιεί Influencers και Instagrammability για να ευαισθητοποιήσει!

Ο οργανισμός World Wildlife Fund θέλησε να αναδείξει την “θλιβερή πραγματικότητα” που κρύβεται πίσω από εντυπωσιακούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Για τον σκοπό αυτό αξιοποίησε 9 γνωστούς Instagrammers που ποστάρουν φωτογραφίες από απίθανες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, και στη συνέχεια ποστάρουν φωτογραφία με το πώς είναι στην πραγματικότητα αυτές οι τοποθεσίες σήμερα.

Η καμπάνια αυτή αποσκοπεί στο να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την περιβαλλοντική καταστροφή που υφίστανται πολλά μέρη και έχει ως στόχο να συγκεντρωθούν δωρεές για τον οργανισμό για να προστατευθούν οι πληγείσες περιοχές (Adweek).

4Minute Maid: Αναδεικνύει τις “πραγματικές” οικογενειακές στιγμές!

Και ενόσω οι Millennials αποκτούν οικογένειες, τα brands προσπαθούν να τους προσεγγίσουν με πρωτότυπους τρόπους. Έτσι και τα ποτά Minute Maid επαναπροσδιορίζουν την social παρουσία τους με την εκστρατεία #thisisGOOD και ενθαρρύνουν τους γονείς να μοιράζονται τις “όχι και τόσο τέλειες” οικογενειακές στιγμές στα social media.

Οι υπεύθυνοι του brand σκέφτονται πως οι νεαροί γονείς “βομβαρδίζονται” με μηνύματα και φωτογραφίες από φαινομενικά τέλειες οικογένειες, έτσι ενθαρρύνουν τις οικογένειες να γίνουν “αληθινές” ενισχύοντας έτσι το brand authenticity (Business Wire)!

5Adidas: Δημιουργεί 30k εξατομικευμένα videos για τον μαραθώνιο της Βοστόνης!

Η adidas για να γιορτάσει τα 30 χρόνια συνεργασίας με το Boston Athletic Association λανσάρει την καμπάνια “Here to Create Legened” δημιουργώντας 30.000 μοναδικά videos, που αντιστοιχούν σε 1 για κάθε συμμετέχοντα στον μαραθώνιο. Τα videos θα δημιουργηθούν χρησιμοποιώντας RFID chips, 7 κάμερες και μια ομάδα 20 ατόμων.

Τα videos θα είναι διαθέσιμα λίγες ώρες μετά τον τερματισμό και οι δρομείς θα τα λάβουν σε προσωπικό email. Η adidas φαίνεται να αξιοποιεί την τάση για εξατομικευμένα προϊόντα/υπηρεσίες καθώς και νέες τεχνολογίες όπως το RFID (Μarketing Dive).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!