1Οι Millennials τείνουν να είναι πιο χαρούμενοι στις πόλεις!

Πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα έχουν εξαχθεί από μια έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Rutgers στο New Jersey και το Πανεπιστήμιο Baruch στην Νέα Υόρκη. Τα αποτελέσματα  δείχνουν ότι οι Millennials (1992-2004) είναι πιο χαρούμενοι όταν μένουν σε πολυκατοικιμένες μεγαλούπολεις τις οποίες τις ονομάζουν “σπίτι” τους. Οι γενιές πριν από τους Millennials, Generation X (1961–1981) και Baby Boomers (1943–1960) προτιμούσαν το αντίθετο, δηλαδή να μένουν στα προάστια για να νιώθουν μεγαλύτερη χαρά. Άραγε τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής να ισχύουν και για τους νέους της Κύπρου (Citylab

2Η Chipotle υιοθετά στρατηγικές από τα Taco Bell!

tacotopia.net

Η αμερικάνικη αλυσίδα μεξικάνικων οργανικών εστιατορίων Chipotle “δανείζεται” στρατηγικές από την άλλη γνωστή αμερικάνικη αλυσίδα μεξικάνικων εστιατορίων, το Taco Bell. Με σκοπό να προσελκύσουν νεαρά άτομα στα εστιατόρια τους, έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν υπηρεσίες παρόμοιες με αυτές των Taco Bell. Αυτές οι υπηρεσίες συμπεριλαμβάνουν ψηφιακές παραγγελίες, παρατεταμένο happy-hour και σύστημα συλλογής και εξαργύρωσης βαθμών (Bloomberg).

3Σημαντικές προσθήκες στο Instagram

instagram-press.com

Το Instagram προχώρησε στo λανσάρισμα καινούριων features. Το πρώτο είναι το ομαδικό video chat. Πλέον μπορείς να πραγματοποιείς ομαδικά video chats με μέχρι 3 φίλους σου. Το δεύτερο feature είναι ότι πλέον μπορείς να ανεβάζεις vertical videos μέχρι και μίας ώρας μέσω του Instagram TV (IGTV). Ήδη πολλοί Influencers στο Instagram άρχισαν να το χρησιμοποιούν και να ανεβάζουν τα δικά τους videos. Ο χρόνος θα δείξει αν το IGTV είναι μια επιτυχής προσθήκη στο Instagram, ή απλώς ένα νέο feature (DigitalTrends).

4Η Smirnoff γιορτάζει την Ανεξαρτησία των Η.Π.Α.!

instagram.com/smirnoffus/

H Smirnoff γιορτάζει την ημέρα Ανεξαρτησίας στις Η.Π.Α. στις 4 Ιουλίου ημέρα Τετάρτη. Μέσω ενός διαγωνισμού στο Instagram, ρώτησε το κοινό πως θα περνούσαν το πενταήμερο της Ανεξαρτησίας εάν είχαν επίσης ρεπό την Πέμπτη και Παρασκευή. Αφού οι διαγωνιζόμενοι έβαζαν το σχετικό hashtag, 100 τυχεροί πληρώθηκαν για να πάρουν ρεπό Πέμπτη και Παρασκευή! Με αφορμή την ημέρα της Ανεξαρτησίας, η Smirnoff προχώρησε επίσης και στο λανσάρισμα της Limited Edition Smirnoff Red, White and Berry με γεύσεις από κεράσι, εσπερειδοειδή και βατόμουρα (MarketingDive).

5O στρατός των Η.Π.Α. αλλάζει σλόγκαν!

Με σκοπό να προσελκύσουν καινούριο προσωπικό στον στρατό τους, οι Η.Π.Α. θα αλλάξουν το σλόγκαν του στρατού τους. Πλέον το ισχύον σλόγκαν “Army Strong” δεν αντικατοπτρίζει τους Αμερικάνους νέους ηλικίας 18-24. Επίσης σε συνδυασμό με το γεγονός ότι έχει γίνει το επίκεντρο πολλών αστείων στο διαδίκτυο, ο αμερικανικός στρατός είναι στα στάδια εύρεσης ενός καινούριου σλόγκαν που θα αντιπροσωπεύει την νεολαία (Military)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!