Οι User-Generated Content (UGC) διαγωνισμοί αποτελούν πάντα μια μεγάλη πρόκληση για τα brands! Στο StudentLife έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο νεανικό community – με πάνω από 120.000 επισκέπτες κάθε μήνα και με δυναμική παρουσία στα social media – το οποίο είναι ανοικτό σε πρωτότυπες ιδέες και έτοιμο να συμμετέχει σε πολλές από τις δραστηριότητες και ενέργειές που του προτείνουμε! Αυτό λοιπόν το δυναμικό community, αξιοποίησε το SHARK Energy Drink!

Με αφορμή το λανσάρισμα του καινούριου τους motto “How Do You Bring Out Your Beast”, το SHARK Energy επέλεξε το StudentLife για ένα μεγάλο και ενδιαφέρον καλοκαιρινό διαγωνισμό.

Στόχος του διαγωνισμού ήταν να ενθαρρύνει νέους και νέες να ανεβάσουν στο Instagram μια φωτογραφία τους από την παραλία με τα hashtags #BOTB & #BOTBeach και να μας δείξουν πώς βγάζουν το καλοκαιρινό “θηρίο” από μέσα τους, ή καλύτερα… πώς ζουν το καλοκαίρι τους!

Στόχοι καμπάνιας:

Ο στόχος της καμπάνιας ήταν να δημιουργηθεί όσο το δυνατό μεγαλύτερο awareness για το καινούριο motto του SHARK Energy “How Do You Bring Out Your Beast”, μέσα από το μεγάλο engagement που θα δημιουργούσαμε με το νεανικό Instagram community.

Για να δώσει μεγαλύτερο κίνητρο στους χρήστες να συμμετέχουν, το SHARK Energy χάριζε σε 3 τυχερές παρέες των 5 ατόμων μία μονοήμερη εκδρομή στο Blue Lagoon. Η εκδρομή περιλάμβανε boat trip και κολύμπι στο Blue Lagoon στην Πάφο αλλά και γεύμα σε ταβέρνα στο Λατσί. Η επιλογή του συγκεκριμένου δώρου έγινε επειδή ταιριάζει με το καλοκαιρινό concept του διαγωνισμού αλλά και με το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τοποθεσία είναι πολύ δημοφιλής.

Τρόποι Προώθησης:

Οι ενέργειες που έγιναν για την προώθηση του διαγωνισμού SHARK #BOTB από το StudentLife, εστίασαν στην παραγωγή content, όπου με διάφορους τρόπους παρακινούσε το κοινό να ανεβάσει τη δική του φωτογραφία στην παραλία με τα hashtags του διαγωνισμού! Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλάμβανε:

Landing page

Όλες οι ενέργειες έστελναν τους χρήστες στο landing page που δημιουργήσαμε “Διαγωνισμός SHARK #BOTB: Κέρδισε μια αξέχαστη εμπειρία με την παρέα σου“, όπου υπήρχαν όλες οι πληροφορίες για να λάβει μέρος κάποιος στον διαγωνισμό. Ο χρήστης είχε επίσης την ευκαιρία να δει κάποιες από τις συμμετοχές και να κατανοήσει καλύτερα τι ακριβώς πρέπει να κάνει.

Άρθρα

Για να εξηγήσουμε τη φιλοσοφία του SHARK Energy πίσω από την δημιουργία του #ΒΟΤΒ & του motto “How Do You Bring Out Your Beast”, η ομάδα μας ετοίμασε σχετικό άρθρο με τίτλο “Το SHARK έφερε το #BOTB και η ομάδα του StudentLife το βγάζει στην παραλία!“. Έτσι, δώσαμε μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει.

Μετά την έναρξη του διαγωνισμού, δημιουργήσαμε ένα native άρθρο με τίτλο “#BOTBeach: Οι φωτογραφίες που ξεχωρίσαμε από το νέο trend του SHARK Energy!” για να προβάλουμε τις συμμετοχές που κέρδισαν τις εντυπώσεις και έτσι να ενθαρρυνθούν κι άλλοι νέοι/νέες να συμμετέχουν.

Facebook & Instagram posts

Για τη δημιουργία πετυχημένων posts στα social media, αξιοποιήσαμε φωτογραφίες ατόμων που δήλωσαν συμμετοχή στον διαγωνισμό, και παράλληλα η ομάδα του StudentLife πόσταρε τις δικές της φωτογραφίες από την παραλία.

Instagram stories

Αξιοποιήσαμε στο έπακρο το trend των Instagram stories, ανεβάζοντας σχεδόν καθημερινά stories από συμμετέχοντες για συνεχή ενημέρωση και ενθάρρυνση του κοινού για συμμετοχή στον διαγωνισμό.

Banners

Η καμπάνια υποστηρίχτηκε από Text Ads και Pop-Up Banners, τα οποία έτρεξαν στην ιστοσελίδα του StudentLife.

Αποτελέσματα της καμπάνιας:

Η καμπάνια για το Shark Energy #BOTB είχε πάρα πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδα awareness και engagement, όπως φαίνεται πιο κάτω:

  • 735 συμμετοχές στον διαγωνισμό με το hashtag #BOTB & #BOTBeach
  • πάνω από 150k συνολικό reach των ενεργειών σε Facebook & Instagram
  • 6,245 συνολικά page views των άρθρων της καμπάνιας

Λόγοι επιτυχίας:

  • Απλά και κατανοητά βήματα για να μπει ο χρήστης στον διαγωνισμό
  • Πολύ καλό κίνητρο-δώρο, σχετικό με την καλοκαιρινή περίοδο
  • Επιλογή του κατάλληλου καναλιού (StudentLife) με το ιδανικό community (νέοι/νέες)

Πάνω από όλα, ο διαγωνισμός ενθουσίασε τους StudentLife fans σε Instagram & Facebook. Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε original content από τους χρήστες σε μοναδικές στιγμές από τις διακοπές και τις επισκέψεις τους στην παραλία!

Stay tuned… γιατί έρχονται ακόμα πιο fun δραστηριότητες μέσα στο 2018!

Ενδιαφέρεσαι κι εσύ να τρέξεις μια καμπάνια που απευθύνεται στο νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας στο 7000 99 20 ή στο [email protected] και μάθε πώς μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτυχία της!