Στο StudentLife έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο νεανικό community – με πάνω από 120.000 επισκέπτες κάθε μήνα και με δυναμική παρουσία στα social media – το οποίο είναι ανοικτό σε πρωτότυπες ιδέες και έτοιμο να συμμετέχει σε πολλές από τις δραστηριότητες και ενέργειες που του προτείνουμε! Αυτό λοιπόν το δυναμικό community αξιοποίησε η γνωστή αεροπορική εταιρεία Cobalt Aero!

Στόχοι καμπάνιας:

Ο 1ος στόχος της καμπάνιας ήταν να δημιουργηθεί awareness για τους προορισμούς της Cobalt Aero. Ο 2ος στόχος ήταν να πετύχουμε όσο το δυνατό μεγαλύτερο engagement με το νεανικό κοινό. Μέσα από τις ενέργειες θέλαμε η Cobalt να καθιερωθεί στο μυαλό του νεανικού κοινού σαν μια από τις κύριες αεροπορικές εταιρείες στην Κύπρο.

Τι περιλάμβανε:

Για να πετύχουμε τους πιο πάνω στόχους, η καμπάνια που δημιουργήσαμε για την Cobalt περιλάμβανε ένα συνδυασμό content marketing και social media competitions για περίοδο 5 μηνών.

Ετοιμάσαμε λοιπόν 6 άρθρα/quizzes και τρέξαμε 4 διαγωνισμούς που προωθήθηκαν μέσα από την ιστοσελίδα του Studentlife.com.cy και μέσα από τα κανάλια μας σε Facebook και Instagram.

Για να δώσουμε μεγαλύτερο κίνητρο στους χρήστες να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς, η Cobalt πρόσφερε συνολικά 8 αεροπορικά εισιτήρια στους νικητές σε προορισμό της επιλογής τους.

Τα 6 άρθρα/quizzes:

Όλο το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε είχε σαν στόχο να ενημερώσει το νεανικό κοινό για τους προορισμούς της Cobalt και να το ενθαρρύνει να κάνει κρατήσεις για να ταξιδέψει σε συγκεκριμένους προορισμούς ή σε συγκεκριμένες περιόδους.

Πιο κάτω τα 5 άρθρα και 1 quiz που ετοίμασε η ομάδα μας:

Οι 4 διαγωνισμοί:

Οι διαγωνισμοί είχαν σαν στόχο να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό στα social media που δραστηριοποιείται και να ενθαρρύνουν το engagement. Παράλληλα, ενημέρωναν για τους προορισμούς που ταξιδεύει η αεροπορική εταιρεία.

Όπως θα δείτε πιο κάτω, οι διαγωνισμοί είχαν τη μορφή quiz για συλλογή στοιχείων, Facebook LIVE για ψηλό real-time engagement, Instagram giveaway για παρουσία στο νέο κανάλι που κάνουν στροφή οι νέοι και Facebook Video ως μια πιο δημιουργική ενέργεια.

Αποτελέσματα:

Η καμπάνια είχε ιδιαίτερα υψηλά αποτελέσματα σε επίπεδα awareness και engagement, όπως φαίνεται πιο κάτω:

  • 27,022 συμμετοχές στους 4 διαγωνισμούς και πάνω από 200k συνολικό reach σε Facebook & Instagram
  • Πάνω από 80k συνολικό reach των 6 άρθρων/quizzes σε Facebook & Instagram με 24,845 συνολικά pageviews

Λόγοι επιτυχίας:

  • Νεανική αρθρογραφία σε σωστή χρονική περίοδο (π.χ. Πάσχα, καλοκαίρι κτλ.)
  • Απλά και κατανοητά βήματα για να μπει ο χρήστης στους διαγωνισμούς
  • Ελκυστικά κίνητρα-δώρα τα οποία ταιριάζουν στο γεγονός ότι το νεανικό κοινό αναζητεί ταξίδια και εμπειρίες.
  • Επιλογή του κατάλληλου καναλιού (StudentLife) με το ιδανικό community (νέοι/νέες)

Stay tuned… γιατί έρχονται ακόμα πιο fun δραστηριότητες μέσα στο 2018!

Ενδιαφέρεσαι κι εσύ να φέρεις το brand σου κοντά στo νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας στο 7000 99 20 ή στο [email protected] και μάθε πώς μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτυχία σου!