1Η Nestle γίνεται ο προσωπικός σου διαιτολόγος!

fortune.com

Η Nestle αν και είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φαγητού στον κόσμο, προσπαθεί να εξατομικεύσει τη διατροφή 100,000 Ιαπωνέζων. Οι συγκεκριμένοι είναι χρήστες του προγράμματος “Nestle Wellness Ambassador” και ανεβάζουν φωτογραφίες από το φαγητό τους στο app με την ονομασία “Line”.

Τότε το app τους εισηγείται πιο υγιεινά φαγητά για να βελτιώσουν την διατροφή τους. Επίσης, η Nestle δίνει την δυνατότητα σε όσους θέλουν, να κάνουν αναλύσεις αίματος αλλά και DNA για να εξακριβώσουν αν έχουν κληρονομικές ασθένειες, όπως διαβήτη και χοληστερόλη (Bloomberg)!

2Study With Me: Δίνει κίνητρο στους νέους για διάβασμα!

Ένα αρκετά περίεργο trend έχει ξεκινήσει μια 19χρονη φοιτήτρια από τη Νέα Ζηλανδία. Ο λόγος για την Lily, που έχει το δικό της κανάλι στο Youtube και δεν ανεβάζει videos με makeup ή συμβουλές μόδας, αλλά τον εαυτό της να διαβάζει!

Το συγκεκριμένο trend άρχισε να γίνεται viral, με παρόμοια channels να εμφανίζονται στο YouΤube. Τα videos παίρνουν εκατομμύρια views και το trend εξαπλώνεται σε όλο το κόσμο! Το κίνημα “Study With Me” έχει σαν σκοπό να δώσει ένα κίνητρο στους μαθητές να διαβάζουν έχοντας έναν Virtual Study Buddy (Stuff)!

3Τα αγαπημένα food brands των Millennials!

Το YPulse έχει πραγματοποιήσει έρευνα σε πάνω από 43,000 Millennials, για να μάθει ποια είναι τα αγαπημένα τους food brands. Η έρευνα έχει χωριστεί σε 3 ηλικιακές ομάδες, 13-17, 18-24 και 25-36.

Στην πρώτη θέση και στις 3 ηλικιακές ομάδες, χωρίς να είναι έκπληξη, βρίσκονται φυσικά τα Oreo! Δεύτερο στις προτιμήσεις των ηλικιακών ομάδων 18-24 και 25-36 βρίσκεται το Eggo, ένα frozen waffle brand της Kellogg’s που “εκτοξεύθηκε” μετά την προβολή του στην πετυχημένη σειρά Stranger Things. Στην πρώτη δεκάδα προτιμήσεων για όλες τις ηλικιακές ομάδες ήταν brands όπως Goldfish Crackers, Pop-Tarts και Kraft Mac & Cheese (YPulse). Αν παρόμοια έρευνα διεξαγόταν και στην Κύπρο, ποια θα ήταν άραγε τα αποτελέσματα;

4Dunkin’ Donuts: Λανσάρει τις φωνητικές παραγγελίες!

mudman.co.th

Η αμερικάνικη εταιρεία Dunkin’ Donuts με 12,600 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, δίνει την δυνατότητα στο κοινό να πραγματοποιεί φωνητικές παραγγελίες. Συγκεκριμένα, εάν κάποιος θέλει να παραγγείλει πρέπει να είναι μέλος στο Dunkin’s DD Perks Rewards και να έχει την ψηφιακή βοηθό του Amazon, Alexa.

Τότε ο πελάτης το μόνο που έχει να πει είναι “Alexa, order from Dunkin’ Donuts“, να δώσει το πλησιέστερο κατάστημα που θέλει και στη συνέχεια να πει την παραγγελία του! Ως ένα παγκοσμίου φήμης brand, το Dunkin’ Donuts δεν επαναπαύεται αλλά συνεχίζει να καινοτομεί (MarketingDive)!

5Πλέον μπορείς να αποκτήσεις verified account στο Instagram!

techcrunch.com

Αν ακολουθείς διάσημους στο Instagram, τότε σίγουρα έχεις προσέξει το γαλάζιο σήμα με το tick, που συμβολίζει ότι τα accounts τους είναι verified. Αυτά τα άτομα ανήκαν σε μια social media elite. Πλέον, το Instagram επιτρέπει σε όλους τους χρήστες να κάνουν αίτηση για να αποκτήσουν verified accounts!

To μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πας στα Settings του λογαριασμού σου και να πατήσεις την επιλογή “Request verification”. Εκεί θα χρειαστεί να βάλεις το όνομα, το username και ένα πιστοποιημένο έγγραφο (ταυτότητα ή άδεια οδήγησης). Μετά απλά περιμένεις την έγκριση του Instagram! Μπορεί η διαδικασία αίτησης να είναι απλή, όμως η διαδικασία πιστοποίησης λαμβάνει υπόψη αρκετές παραμέτρους που θα πρέπει οι χρήστες να έχουν υπόψη τους (Τechcrunch)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!