1Η φάρσα για καλό σκοπό σε εστιατόριο των McDonald’s στο Texas!

Instagram: jevholution

Κάτι παράξενο έχει συμβεί σε ένα εστιατόριο McDonald’s στο Pearland, Texas! Οι Jevh Maravilla και Christian Toledo, δύο Ασιάτες φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Houston αποφάσισαν να κάνουν μία “φάρσα” για να βοηθήσουν τα εστιατόρια McDonald’s στην καμπάνια τους για την διαφορετικότητα.

Αφού είχαν προσέξει ότι η γνωστή αλυσίδα εστιατορίων δεν συμπεριέλαβε Ασιάτες στην καμπάνια, τύπωσαν ένα poster με τους εαυτούς τους να απολαμβάνουν φαγητό από τα McDonald’s και το κρέμασαν στο εστιατόριο! Το συγκεκριμένο poster πέρασε απαρατήρητο από το προσωπικό του εστιατορίου για 51 μέρες!

Το tweet με τους εαυτούς τους κάτω από το poster πήρε 767,000 likes και 188,000 shares μέσα σε δύο μέρες. Η τοποθέτηση των McDonald’s ήταν πολύ θετική: “Είμαστε υπερήφανοι για την προβολή της διαφορετικότητας σε κάθε πτυχή των εστιατορίων μας. Επικροτούμε τη δημιουργικότητα αυτών των φοιτητών και ελπίζουμε να τους δούμε ξανά στα εστιατόρια μας.”  (Today)

2Διπλασιάστηκε το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν social media!

youthministry.com

Είναι γεγονός ότι οι έφηβοι χρησιμοποιούν τα social media περισσότερο από ποτέ! Αυτό αποδεικνύει η τελευταία έρευνα της Common Sense Media στις Ηνωμένες Πολιτείες, που δείχνει μεγάλη αύξηση στους εφήβους που χρησιμοποιούν social media. Συγκεκριμένα η ίδια έρευνα το 2012 έδειξε ότι 34% των εφήβων ηλικίας 13-17 χρησιμοποιούν social media, ενώ το 2018 αυτό το ποσοστό διπλασιάστηκε και έφτασε το 70%.

Επίσης οι έφηβοι που έχουν smartphone αυξηθήκαν από 41% το 2012, σε 89% το 2018! Το αγαπημένα social media των εφήβων είναι το Snapchat με 41%, στην δεύτερη θέση το Instagram με 22% και στην τρίτη θέση το Facebook με 15%. (Geekwire) Άραγε, αυτά τα αποτελέσματα είναι αντιπροσωπευτικά και για τους εφήβους της Κύπρου;

3Τα αγαπημένα παιχνίδια Monopoly και Fortnite συνεργάζονται!

durrell.org & esportes.yahoo.com

Το παγκόσμιο φαινόμενο του παιχνιδιού Fortnite συνεχίζεται! Η Epic Games, δημιουργός του συγκεκριμένου online game, προχώρησε σε συμφωνία με την Hasbro, δημιουργού του επίσης διάσημου επιτραπέζιου παιχνιδιού Monopoly αλλά και των Nerf Blasters!

H συγκεκριμένη συμφωνία αφορά τη δημιουργία δύο νέων παιχνιδιών, των NERF Fortnite Βlasters και Monopoly: Fortnite Edition Game, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε Αμερική και Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το φθινόπωρο και στις υπόλοιπες χώρες το 2019. Πάντως, το video game Fortnite έχει ξεπεράσει το ‎€1-δισ. πωλήσεις μέσα σε 7 μήνες και φαίνεται ότι με αυτή τη συνεργασία θα γίνει ακόμη πιο γνωστό (Κidscreen)!

4Το KFC δίνει κίνητρο στους γονείς να ονομάσουν το μωρό τους “Harland”!

thedailymeal.com

Στα πλαίσια του εορτασμού των 128ων γενεθλίων του Colonel Harland Sanders (ιδρυτή της αλυσίδας εστιατορίων KFC), το KFC δίνει κίνητρο στους γονείς να ονομάσουν το μωρό τους Harland! Πιο συγκεκριμένα όσα παιδιά έχουν γεννηθεί στις 9 Σεπτεμβρίου – ημέρα γέννησης του Colonel Harland Sanders – μπορούν να είναι υποψήφια για να κερδίσουν. Για να μπουν στην κλήρωση, οι γονείς θα πρέπει να μπουν online και να καταχωρήσουν το ονοματεπώνυμο και την ώρα γέννησης του παιδιού τους.

Μετά από επαλήθευση από το KFC, o νικητής θα είναι το παιδί με το όνομα Harland που έχει γεννηθεί πρώτο στις 9 Σεμπτεμβρίου 2018. Το KFC θα δώσει $11,000 στους γονείς, τα οποία θα είναι αποκλειστικά για τα δίδακτρα στις μελλοντικές σπουδές του παιδιού (MarketingDive)!

5H Nike και η αμφιλεγόμενη απόφασή της!

dnaindia.com

H Nike στο πλαίσιο της τελευταίας παγκόσμιας καμπάνιας της επέλεξε τον Colin Kaepernick, παίκτη ράγκμπι στο NFL ο οποίος σε ένα παιχνίδι αρνήθηκε να σταθεί για τον ύμνο της Αμερικής ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τον ρατσισμό που υπάρχει στις Η.Π.Α., με την κυβέρνηση να μην κάνει κάτι για το φαινόμενο.

Το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε το 2016 και είχε ως αποτέλεσμα ο Colin Kaepernick να διωχθεί από την ομάδα των San Francisco 49ers. Ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Donald Trump χαρακτήρισε τότε την πράξη του ως “Un-American”.

Η απόφαση της Nike να τον συμπεριλάβει στην καμπάνια της, μαζί με άλλες αμφιλεγόμενες προσωπικότητες, δημιούργησε ένα κύμα διαμαρτυρίας. Η μετοχή της Nike έπεσε κατά 2% ενώ στα social media εμφανίστηκε η καμπάνια #JustBurnIt με άτομα να καίνε προϊόντα της Nike. Πάντως, αθλητές όπως οι LeBron James and Serena Williams στήριξαν αυτή την ενέργεια της εταιρείας. Ήταν άραγε σωστή η απόφαση της Nike ή αυτό θα γυρίσει boomerang (TheGuardian);

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!