1Coca-Cola: Κυκλοφορεί νέα ποτά ειδικά για τους Gen Z!

foodbusinessnews.net

Με στόχο την προσέλκυση των Gen Z, η Coca-Cola προχωρά στην κυκλοφορία νέων ποτών! Τα νέα προϊόντα παρουσιάστηκαν στο “2018 NACS Show” στο Las Vegas και περιλαμβάνουν τον καφέ “Far Coast Cold Brew Coffee“, τον χυμό διάφορων λαχανικών “Minute Maid Tomato Juice Blend” και τη σειρά από νερό Smartwater Antioxidant και Smartwater Alkaline.

Απ’ ότι φαίνεται η Coca-Cola αναγνωρίζει πως τα ανθρακούχα ποτά που είχε μέχρι σήμερα δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητά από τους Gen Z, γι’ αυτό επενδύει σε εναλλακτικές επιλογές (Forbes).

2Ποια brands θα σύστηναν οι Millennials και οι Gen Z;

Το YPulse έχει διεξάγει μια έρευνα για να μάθει “ποια brands θα πρότειναν σε φίλους τους οι Millennials και οι Gen Z”. Γι’ αυτές τις γενιές το word of mouth είναι πιο σημαντικό από το marketing όσο αφορά τις αγορές τους από συγκεκριμένα brands.

Η έρευνα έγινε σε 54,000 άτομα ηλικίας 13-36. Στην 1η θέση βρίσκεται το Netflix. Ακολουθούν Amazon, YouTube, Nike, Oreo, Reese’s, Hershey’s, Apple, Target και Dove για να συμπληρώσουν τη δεκάδα. Άραγε, ποια θα ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας αν γινόταν στην χώρα μας (YPulse);

3Instagram: Παρουσίασε την προσωπική κάρτα αναγνώρισης!

instagram-press.com

Το Instagram παρουσίασε πρόσφατα το Nametag, μια προσαρμόσιμη κάρτα αναγνώρισης που επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν προφίλ στο Instagram. Το nametag του κάθε χρήστη είναι μοναδικό και καθιστά γρήγορο και διασκεδαστικό να προσθέτεις άτομα που ανακαλύπτεις προσωπικά.

Για να δημιουργήσεις το nametag, πηγαίνεις στο προφίλ σου, αγγίζεις το κουμπί με τρεις γραμμές στο δεξιά επάνω μέρος και επιλέγεις “Nametag”. Ο καθένας μπορεί να βάλει τη δική του “πινελιά” στο Nametag, αγγίζοντας οπουδήποτε στην οθόνη ή πατώντας το κουμπί στην κορυφή. Από εκεί αλλά και από το Explore μπορείς να σκανάρεις το Nametag άλλων (Instagram-Press).

4H καμπάνια της Domino’s σταματά λόγω… μεγάλης επιτυχίας!

independent.co.uk

Τα εστιατόρια Domino’s στη Ρωσία σκέφτηκαν μια πολύ πρωτότυπη καμπάνια για να δημιουργήσουν buzz και να ενισχύσουν το brand. Συγκεκριμένα, η Domino’s ανακοίνωσε ότι θα δώσει δωρεάν πίτσες εφ’ όρου ζωής σε όσους κάνουν tattoo το λογότυπο του brand και το κάνουν share στα social media!

Αυτό που δεν υπολόγισαν ήταν ότι ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων θα συμμετείχε, γεγονός που οδήγησε σε πρόωρο τερματισμό του promotion μετά από μόλις 5 ημέρες, αν και ήταν σχεδιασμένο να κρατήσει 2 μήνες (Independent).

5 Η AXE συνεργάζεται με τον γνωστό DJ Martin Garrix!

youtube.com

Το brand προϊόντων προσωπικής φροντίδας AXE συνεργάζεται με τον παγκοσμίως γνωστό DJ Martin Garrix για την παραγωγή του καινούριου video clip του τραγουδιού “Burn Out”. Στόχος τους είναι να προσεγγίσουν τους νέους μέσα από την μουσική αλλά και την μυρωδιά.

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της AXE, “Ο Martin Garrix είναι ένα καλό πρότυπο για τους νέους μιας και έχει πετύχει τόσα πολλά σε πολύ νεαρή ηλικία, ενώ διαθέτει μια φυσική αυτοπεποίθηση που ταιριάζει με το AXE!” (Campaign Live).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!