Το marketing έχει πολλές πτυχές και εφαρμογές. Κάποιες είναι πιο αποτελεσματικές με συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού. Στο StudentLife έχουμε δημιουργήσει μια σχέση με το φοιτητικό κοινό μέσα από τις on-campus ενέργειές μας.

Αυτές οι ενέργειες, μας αποφέρουν πολύ καλά αποτελέσματα και ικανοποιούν πλήρως τους στόχους που θέτουμε. Σε αυτό το άρθρο μπορείς να δεις τι είναι το  on-campus marketing, γιατί να το επιλέξεις και παραδείγματα από πρόσφατα on-campus marketing events.

1Τι είναι το on-campus marketing;

Το on-campus marketing είναι οι προωθητικές ενέργειες που διεξάγει μια εταιρεία ή ένα brand στους πανεπιστημιακούς χώρους. Η κατηγορία κοινού που εστιάζεται μέσα από αυτές τις ενέργειες είναι φυσικά οι φοιτητές. Για τη διεξαγωγή του event, εμείς στο StudentLife μπορούμε να βρούμε ιδέες για το on-campus event σου.

Στο περίπτερο μπορούν να υπάρχουν διάφορες δραστηριότητες όπως παιχνίδια, promotions και διαγωνισμοί, έτσι ώστε να κινήσουν το ενδιαφέρον του κοινού να έρθει και να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το brand.

Ένα απαραίτητο και πολύ βοηθητικό στοιχείο είναι οι promoters, μιας και είναι νεαρής ηλικίας. Έτσι μπορούν να προσεγγίσουν τους φοιτητές με τον τρόπο τους. Επίσης, οι promoters είναι εξωστρεφή και κοινωνικά άτομα, τα οποία θα βρίσκονται στους χώρους του Πανεπιστημίου. Στόχος τους είναι να προωθούν το brand κατά τη διάρκεια του event.

2Γιατί να το επιλέξεις;

Κάνοντας on-campus marketing, μπορείς να αποτυπωθείς στο μυαλό του φοιτητικού κοινού. Επειδή στο StudentLife είμαστε μια εταιρεία που βρίσκεται κοντά στον φοιτητή, ξέρουμε πώς να προσεγγίσουμε το κοινό.

Μέσα από την εμπειρία πολλών on-campus events, ξέρουμε ποιες ενέργειες αρμόζουν στο δικό σου brand και μπορούμε να σε βοηθήσουμε να στοχεύσεις με μεγάλη επιτυχία το φοιτητικό και νεανικό κοινό!

3Παραδείγματα on-campus marketing

UniFEST 2018

Με μεγάλη επιτυχία έχει ολοκληρωθεί το UniFEST 2018. Το concept του είναι “5 μέρες, 5 Πανεπιστήμια“. Αυτά τα Πανεπιστήμια ήταν Παν. Κύπρου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, UCLan, Frederick University και στην οδό Σαριπόλου. Μαζί μας στο UniFEST 2018 παρευρέθηκαν brands όπως PizzaHut, Taco Bell, CYTA, MixFM, Domino’s Pizza, TGI Fridays κ.τ.λ.

Τα αποτελέσματα ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικά, αφού αρκετές χιλιάδες φοιτητές πέρασαν από τα περίπτερα των brands. Τα brands που παρευρέθηκαν επωφελήθηκαν πάρα πολύ, επειδή είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στον ίδιο χώρο με το κοινό τους και να περάσουν τις πληροφορίες που ήθελαν.

ΑΦΗΣ

Μαζί με την ΑΦΗΣ, βρεθήκαμε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Εκεί καλέσαμε τους φοιτητές να παίξουν το Memory Game της ΑΦΗΣ και να ταιριάξουν ζεύγη εικόνων μεταξύ τους, που είχαν ως θέμα την ανακύκλωση μπαταριών και προέρχονταν από την τηλεοπτική διαφήμιση της ΑΦΗΣ.

Πάνω από 200 φοιτητές έπαιξαν το memory game της ΑΦΗΣ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και έδωσαν τα στοιχεία τους για να συμμετέχουν στην κλήρωση. Συνολικά πάνω από 600 φοιτητές ενημερώθηκαν για την ΑΦΗΣ, το έργο της και την ανακύκλωση μπαταριών.

Domino’s

Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια οn-campus προωθητική ενέργεια που να είναι “ζωντανή”, να προσφέρει μια όμορφη εμπειρία στους φοιτητές με το brand και να συνδυάζει γέλιο και ενθουσιασμό!

Δημιουργήσαμε λοιπόν το Domino’s Puzzle Challenge, μια δραστηριότητα η οποία περιλάμβανε παιχνίδι, πρόκληση και δώρα!

300+ φοιτητές έπαιξαν το Puzzle Challenge της Domino’s Pizza, πήραν δωροκουπόνια και έδωσαν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και 5,000+ φοιτητές πέρασαν από το χώρο που έτρεχε η δραστηριότητα.

Ενδιαφέρεσαι να εκτελέσεις on-campus δραστηριότητες ή απλά να προσεγγίσεις το φοιτητικό και νεανικό κοινό; Πάρε μας τηλέφωνο στο 7000 9920 ή στείλε μας ένα email στο [email protected] και η ομάδα του StudentLife θα σε βοηθήσει!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!