Ετοιμάζοντας τα πλάνα μας για το 2019… κάναμε μια ανασκόπηση για τη χρονιά που πέρασε! Το 2018, λοιπόν, ήταν μια πολύ πετυχημένη χρονιά για την ομάδα μας γεμάτη προκλήσεις και δημιουργικά projects.

Μαζί με τα brands που συνεργαστήκαμε, καταφέραμε να προσεγγίσουμε με πετυχημένους τρόπους το φοιτητικό και νεανικό κοινό της Κύπρου και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη σχέση που κτίσαμε μαζί του τα τελευταία χρόνια. Το πιο σημαντικό είναι ότι πετύχαμε καλά αποτελέσματα για τους συνεργάτες μας, ενώ παράλληλα προσφέραμε στο κοινό που απευθυνόμαστε χρήσιμες πληροφορίες, προσφορές και εμπειρίες!

Πιο κάτω ακολουθούν όσα ξεχωρίσαμε από την ανασκόπηση του 2018: 

1Το StudentLife.com.cy καθιερώνεται και μεγάλωνει!

Το StudentLife.com.cy έχει πλέον καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη κυπριακή ιστοσελίδα-κοινότητα που απευθύνεται στο φοιτητικό και νεανικό κοινό! Με συνεχές φρέσκο και πρωτοποριακό περιεχόμενο όπως άρθρα, quizzes, διαγωνισμούς, βίντεο αλλά και με σταθερή παρουσία μέσα στα πανεπιστήμια της Κύπρου, το StudentLife ξέρει πώς να προσεγγίσει το φοιτητικό κοινό.

Πιο κάτω οι αριθμοί του StudentLife.com.cy κατά μέσο όρο ανά μήνα:

2Η εμφάνιση του Trends.com.cy!

Το Trends.com.cy παρουσιάστηκε στο κοινό τον Αύγουστο του 2018 και ήταν η εξέλιξη της πετυχημένης στήλης StudentLife Trends! Με πλούσιο περιεχόμενο σε θέματα lifestyle, συμβουλές ομορφιάς και νέα από τον χώρο της μόδας, το Trends έχει σταθερά ψηλό engagement με αυτό το hot κοινό!

Επίσης, το Trends διοργάνωσε το 2018 για πρώτη φορά τα Influencer Awards by Trends.com.cy, για τα οποία θα αναφερθούμε πιο κάτω.

Πιο κάτω οι αριθμοί του Trends.com.cy κατά μέσο όρο ανά μήνα, για τους πρώτους 6 μήνες που λειτουργεί:

  • Μοναδικοί Επισκέπτες: 45,000+
  • Sessions: 85,000+
  • Pageviews: 105,000+
  • Άντρες: 10% | Γυναίκες: 90%
  • Ηλικίες: 16-24: 12% | 25-34: 56% | 35-44: 20%
  • Trends.com.cy on Facebook: 15,900+ fans & 150,000+ people reached
  • Trends.com.cy on Instagram: 10,000+ followers & 250,000+ impressions

3UniFEST 2018: το πιο WOW φοιτητικό event!

Tο UniFEST 2018 πραγματοποιήθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά, με την έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς! Μια διοργάνωση, που πριν 2 χρόνια ήταν απλά μια ιδέα, και σήμερα έχει καθιερωθεί ως το μεγαλύτερο back-to-uni event που γίνεται στην Κύπρο!

Μαζί με πάνω από 15 αγαπημένα brands επισκεφθήκαμε 5 πανεπιστήμια, σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα! Πάνω από 10 χιλιάδες φοιτητές συνολικά πέρασαν από τα περίπτερα των brands, έλαβαν μέρος σε διαγωνισμούς, κέρδισαν μοναδικά δώρα και έζησαν με την ψυχή τους το απόλυτο φοιτητικό φεστιβάλ της χρονιάς!

Αυτό είναι το αποτέλεσμα όταν το StudentLife συνεργάζεται με μεγάλα brands όπως: SHARK Energy, Mix FM, Pizza Hut, TGI Fridays, Burger King, Zorbas, Bionic, Taco Bell, Hellenic Bank, Public, CYTA, Domino’s Pizza, ΑΛΦΑ Beer, PrimeTel, Hard Rock Cafe, Libresse, ONEK! Σας ευχαριστούμε και θα τα πούμε στο UniFEST 2019!

4Τα Ιnfluencer Αwards by Trends.com.cy είναι γεγονός!

Ακόμα μια ιδέα που υλοποιήθηκε το 2018! Η ομάδα του Trends, για πρώτη φορά στην Κύπρο, διοργάνωσε τα Influencer Awards by Trends.com.cy, σε συνεργασία με την Cal Creative Communication!

Οι κορυφαίοι Influencers της Κύπρου σε 9 κατηγορίες, αναδείχτηκαν από κοινό και επιτροπή και βραβεύτηκαν σε μια μαγική βραδιά με παρουσιάστρια τη γνωστή Ελληνίδα fashion blogger Έλενα Γαλίφα.

Πάνω από 8,500 άτομα ψήφισαν για την ανάδειξη των νικητών. Η καμπάνια των βραβείων είχε reach πάνω από 200,000, ενώ το πραγματικό reach πιθανό να είναι και τριπλάσιο αν αναλογιστούμε το virality μέσα από τους λογαριασμούς των υποψηφίων και των fans τους!

Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ψηλό engagement με το κοινό και πολύ μεγάλη προβολή για τους χορηγούς της διοργάνωσης, που ήταν: Frederick University, Johnnie Walker, Kronenbourg Blanc, Wellman, Frezyderm, Perfectil, Topshop, Wallis, Dorothy Perkins και Urban Decay. Επίσης, υποστηρικτές ήταν: Shark Energy, MixFm Radio, Coneq, Light in Films, Top Kinisis, Print Factory, Hairspray, Hilton και Metaxas. Σας ευχαριστούμε!

5Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στο Video Content!

Αναγνωρίζοντας τη δυναμική των video στα social media, φροντίσαμε μέσα στο 2018 να εμπλουτίσουμε το περιεχόμενό μας με videos καθώς και με νεανικές video-εκπομπές/shows!

Οι εκπομπές έχουν όλα τα πλεονεκτήματα του original content! Δηλαδή έχουν αυθεντικό και χαλαρό περιεχόμενο και αυθεντικούς παρουσιαστές που το κοινό τους νιώθει πολύ κοντά του και αλληλεπιδρά μαζί τους. Τα videos έχουν ψηλό reach και είναι μια καλή ευκαιρία για τα brands να έρθουν πιο κοντά στο νεανικό κοινό μέσα από native content.

>> “Αξίζει πράγματι” στο Studentlife.com.cy

Η ψυχαγωγική εκπομπή του StudentLife στην οποία ο Αντρέας Χαρής αναλύει θέματα που απασχολούν το νεανικό κοινό, δίνοντας συμβουλές με χιουμοριστικό ύφος, αισιοδοξία και πολλή θετική ενέργεια!

Πολλές φορές, o Αντρέας βγαίνει εκτός studio, όπου μπαίνει στο πετσί διάφορων ρόλων, έρχεται σε επαφή με κόσμο και κάνει διάφορες “έρευνες”. Ο Αντρέας Χαρής έχει τεράστια αναγνώριση από το φοιτητικό κοινό έτσι η εκπομπή του λαμβάνει πολύ ψηλό reach & engagement. Δείτε τις εκπομπές εδώ!

>> “Follow the Trends” στο Trends.com.cy

Η νεανική εκπομπή του Trends με την Χριστίνα Αργυρού, που ασχολείται με θέματα μόδας, ομορφιάς, lifestyle! Η Χριστίνα είναι ένα άτομο με δυναμική παρουσία στo Instagram και πολλά νεαρά κορίτσια ταυτίζονται και αγαπούν να έρχονται σε επαφή μαζί της.

Η Χριστίνα λατρεύει να ενημερώνει το κοινό της για θέματα μόδας και ομορφιάς, να δοκιμάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και να απαντά στις απορίες των fans της εκπομπής. Δείτε τις εκπομπές εδώ!

6Τρέξαμε πολλές πετυχημένες digital καμπάνιες!

Για ακόμα μια χρονιά, καταφέραμε να αξιοποιήσουμε το νεανικό online community και με πρωτότυπες ιδέες να φέρουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις digital καμπάνιες των συνεργατών μας!

Η καλοκαιρινή καμπάνια του SHARK Energy #BOTB, είχε πολύ καλά αποτελέσματα σε συμμετοχές, σε engagement και σε reach. Επίσης, η καμπάνια Black Friday της Bionic Electronics έγινε viral πετυχαίνοντας ψηλό awareness, ενώ παράλληλα έστειλε πολύ κόσμο στο bionic.com.cy.

Ακόμη, οι digital ενέργειες καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς για Pizza Hut, Burger King, Taco Bell και TGI Fridays, είχαν πολύ καλά αποτελέσματα που σχετίζονταν με την εξαργύρωση προσφορών. Και αυτά ήταν μόνο μερικά παραδείγματα!

7Το StudentLife Academy συνεχίζει να εκπαιδεύει νέους!

Το StudentLife Academy συνέχισε με μεγάλη επιτυχία να προσφέρει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον τομέα του Digital Marketing, το οποίο βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο, αξιοποιώντας τη συνεχή ανατροφοδότηση από απόφοιτους και εταιρείες!

Μέσα σε 2 χρόνια, το StudentLife Academy ξεπέρασε τους 100 απόφοιτους, με 100% ποσοστό επιτυχίας στην τοποθέτηση των αποφοίτων σε θέσεις εργασίας!

Το Academy αποτελεί το ιδανικό πρόγραμμα για νέους που θέλουν ξεκινήσουν μια καριέρα στο Digital Marketing, ανεξαρτήτως κλάδου σπουδών! Όσοι λαμβάνουν μέρος, περνούν από απαιτητική εκπαίδευση, με προσωπική καθοδήγηση για διάστημα 4 μηνών. Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και την αξιολόγηση τους, ακολουθεί η περίοδος τοποθέτησης των ατόμων σε θέση εργασίας.

8Το StudentLife Jobs αναβαθμίστηκε και μπαίνει δυναμικά στο 2019!

Το τελευταίο update για το 2018 ήταν η αναβάθμιση του StudentLife Jobs – jobs.studentlife.com.cy! Το Jobs είναι η σελίδα του StudentLife που προωθεί, σε φοιτητές και απόφοιτους, θέσεις εργασίας και ευκαιρίες πρακτικής άσκησης σε εταιρείες και οργανισμούς στην Κύπρο και όχι μόνο.

Από φέτος οι εταιρείες και οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν την πληρωμένη υπηρεσία του StudentLife Jobs, που εγγυάται στοχευμένη προώθηση στο νεανικό κοινό και φυσικά αιτήσεις από αξιόλογους υποψήφιους.

Με πολύ μικρό κόστος και με συνδυασμό ενεργειών, οι θέσεις εργασίας/απασχόλησης, προωθούνται σε ένα κοινό 100,000+ ατόμων ηλικίας 18-34, με σκοπό την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων. Στόχος μας είναι οι νέοι να γνωρίσουν τις εταιρείες, και στις εταιρείες να δώσουμε τους ιδανικούς υποψήφιους για να επιλέξουν!

9Ετοιμάσαμε νέα έρευνα με insights για τους φοιτητές της Κύπρου!

Συνεχώς προσπαθούμε να κατανοούμε καλύτερα τη φοιτητική κοινότητα της Κύπρου. Γι’ αυτό τo 2018 προχωρήσαμε σε νέα έρευνα σχετικά με προτιμήσεις, συνήθειες και απόψεις των φοιτητών.

Στην έρευνα συμμετείχαν 600 φοιτητές από όλη την Κύπρο και το report που ετοιμάστηκε, αποτελείται από 50 σελίδες και 43 πίνακες!

Μέσα στην έρευνα δίνονται απαντήσεις σχετικά με το lifestyle των σημερινών φοιτητών, πού ξοδεύουν τα χρήματά τους, ποια social media χρησιμοποιούν, ποιοι είναι οι μελλοντικοί τους στόχοι και άλλα, που μας βοηθούν να βγάλουμε σημαντικά συμπεράσματα.


Κατεβάστε το report “Οι Φοιτητές της Κύπρου το 2018” εντελώς δωρεάν, απλά συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας πιο κάτω!

Αυτά ήταν, πολύ συνοπτικά, όσα ξεχωρίσαμε για το 2018! Stay tuned για όσα θα έρθουν το 2019… ή ακόμα καλύτερα “give us a call” για να σας πούμε τις ιδέες μας!

τηλ.: 22 105703
emails: [email protected] | [email protected]