1Facebook: Ενοποιεί τις 3 πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων!

Τα μηνύματα που λαμβάνουμε μέσω των πλατφόρμων Messenger, Instagram και WhatsApp, θα ενοποιηθούν σύντομα για να διευκολυνθεί η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών. Αυτό φυσικά θα προσφέρει πολλές ευκαιρίες και στους marketers, όπως η βελτίωση στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω chatbots, η αποτελεσματικότερη επικοινωνία διαφημιστικών μηνυμάτων (σε σύγκριση με το email marketing) κ.α. (SocialMediaToday)

2Instagram: Νέες δυνατότητες για διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών

Μιας και μιλάμε για social media, το Instagram είναι στο στάδιο ανάπτυξης ενός “Account Linking” feature, που θα διευκολύνει όσους διαχειρίζονται πολλαπλά Instagram Accounts ταυτόχρονα! Αυτό θα διευκολύνει ιδιαίτερα επαγγελματίες που διαχειρίζονται business accounts, αλλά και όσους διατηρούν ένα επιπλέον προσωπικό λογαριασμό για τον “στενό” τους κύκλο (SocialMediaToday).

3Lacta: Η καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο έγινε (και φέτος) viral!

keeptalkinggreece.com

Κάθε Φεβρουάριο, που είναι ο μήνας τον ερωτευμένων, η σοκολάτα Lacta επιφυλάσσει εκπλήξεις στο κοινό της! Φέτος δεν ετοίμασε νέα ταινία αλλά… έκθεση φωτογραφίας! Η έκθεση #ActForLove είχε ως θέμα την διαφορετικότητα μιας και “Η αγάπη δεν έχει έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο”! Η καμπάνια έπαιξε σε πολλά media sites και έγινε viral στα social media. Τα 28 αληθινά ζευγάρια που φωτογραφήθηκαν, πρωταγωνίστησαν σε μικρής διάρκειας video, τα οποία ανέβηκαν σε Facebook και YouTube δημιουργώντας buzz και συγκεντρώνοντας υψηλό engagement (StudentLife)!

4Amazon Live… είναι η νέα “τηλεαγορά”!

chainstoreage.com

Με το νέο feature το Amazon Live, η Amazon εισέρχεται στον χώρο του live digital shopping. Πώς λειτουργεί; Το Amazon Live μεταδίδει ζωντανά, με παρουσιαστές που δείχνουν διάφορα προϊόντα προς πώληση, δίνοντας στους viewers τη δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα από το carousel που υπάρχει κάτω από το video. Για να δούμε πώς θα ανταποκριθούν οι αγοραστές σε αυτή την κίνηση (CSA).

5L’Oreal: Αναλύει την selfie σου και σου προτείνει!

lorealparisusa.com

Το νέο high-tech εργαλείο της L’Oreal μπορεί να αναγνωρίσει από μια selfie, τις ρυτίδες που πιθανόν να υπάρχουν στο πρόσωπό σου και να σου προτείνει πώς θα τις “διορθώσεις” με τα κατάλληλα προϊόντα L’Oreal. Το εργαλείο αυτό χρησιμοποιεί ένα αλγόριθμο ο οποίος εξετάζει τις φωτογραφίες και μπορεί να εντοπίσει 7 διαφορετικά σημάδια γήρανσης όπως λεπτές γραμμές και έλλειψη “σταθερότητας”. Για να δούμε πόση επιτυχία θα έχει και κατά πόσο θα αξίζει η πολύχρονη έρευνα για αυτό το εργαλείο (MediaPost)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!