1Facebook: Απαγορεύει το targeting σε τοποθεσία, φύλο και ηλικία!

technologyreview.com

Μην ανησυχείς, γιατί αυτό θα ισχύσει μόνο σε ads που είναι σχετικά με πωλήσεις/ενοικιάσεις σπιτιών, εργοδότηση ή χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.

Λόγω μηνύσεων που έχει δεχτεί το Facebook καθώς επιτρέπει σε εταιρείες να μην περιλαμβάνουν γυναίκες στις διαφημίσεις τους για θέσεις εργασίας, αποφάσισε να απαγορεύσει στους πιο πάνω τύπους διαφημίσεων το targeting σε τοποθεσία, ηλικία και φύλο (Technology Review).

2Έρευνα: “Ποιο είναι το πιο cool gadget για τους νεαρούς καταναλωτές;”

Η έρευνα του Ypulse σχετικά με το gadget που θεωρούν πιο “cool” οι νεαροί καταναλωτές ηλικίας 13-36 χρονών, κατέληξε στην πιο κάτω λίστα:

  1. Virtual Reality
  2. iPhone
  3. Smart speaker
  4. Smart home tech
  5. Folding home
  6. Smart watch
  7. Samsung Galaxy
  8. Airpods
  9. Smartphone
  10. Nitendo Switch

Aυτά είναι τα δημοφιλέστερα gadgets για αυτές τις ηλικίες, αν και δεν σημαίνει ότι τα έχουν ήδη αγοράσει (Ypulse).

3Instagram: Έρχεται σύντομα το update για αγορές μέσω του app!

Μετά την προσθήκη των shopping tags στα προϊόντα, έφτασε η ώρα που το Instagram θα επιτρέπει στον χρήστη να κάνει απ’ ευθείας αγορές χωρίς να “φύγεις” από το app.

Και δεν εννοούμε πως ο χρήστης μπορεί, απλώς, να δει το προϊόν στο Instagram και να το αγοράσει από την ιστοσελίδα του brand. Με τα updates που έρχονται ολόκληρη η διαδικασία αγοράς θα γίνεται μέσα από το Instagram. Έτσι το app θα αποτελέσει για τα brands ακόμα ένα κανάλι για online πωλήσεις. (Instagram Press)

4Burger King: “Καίει” τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών με αντάλλαγμα ένα Whooper!

Burn That Ad

Title: Burn That AdClient: Burger KingAgency: DAVID São PauloFor their latest campaign, Burger King entices customers to "burn" its rivals' ads using AR in exchange for a free Whopper.Read more via The Drum: http://bit.ly/2FenbkQ#ClientWork #AdOfTheDay

Gepostet von Ogilvy am Mittwoch, 20. März 2019

Έναν πρωτότυπο τρόπο σκέφτηκαν στο Burger King Βραζιλίας για να αντιμετωπίσουν τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών τους που βρίσκονται παντού!

Με το σύνθημα “Burn that ad”, το Burger King καλεί το κοινό να σκανάρει μέσω του BK Express app τις διαφημίσεις αυτές! Με τη χρήση τεχνολογίας AR, οι διαφημίσεις “καίγονται” αμέσως στις οθόνες των smartphones και εμφανίζεται διαφημιστικό μήνυμα του BK, που ενημερώνει ότι κέρδισες δωρεάν ένα Whooper burger!

Η ενέργεια αυτή έγινε με σκοπό την προώθηση του νέου app για παραγγελίες και μάλλον πέτυχε τον σκοπό της, αν κρίνουμε από το virality της καμπάνιας (The Drum) !

5Instagram: Πειραματίζεται με νέο format στα Instagram Stories!

Τα Instagram Stories πιθανώς να ανανεωθούν σύντομα στην μορφή που βλέπεις πιο πάνω. Οι λειτουργίες της camera μειώνονται από 8 στις 3 αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπορείς να κάνεις λιγότερα σε σχέση με τώρα. Απλά τα features όπως boomerang, superzoom κλπ. θα μπουν κάτω από τις 3 λειτουργίες.

Φυσικά και θα χρειαστεί “χρόνος προσαρμογής” των χρηστών στην νέα αλλαγή αν το Instagram τελικά προχωρήσει με αυτή (Social Media Today) !

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!